Hoi Allen!
Bij deze verkoop ik de Fireface 800 van RME.
Wie kent m niet, onderhand echt een van de meest bekende bakken zou ik zeggen
Geliefd omdat die drivers gewoon dope zijn!!!
Min-punten:
- Hij is niet meer de mooiste, er waren wat krassen, ik heb de boel schoongemaakt en het hele deel opnieuw laten spuiten. Ziet er iig weer strak uit (van de boven en zijkanten maar hoe cares, als je m inbouwt...) Daarnaast hebben de rackoren wat gebruiksporen.
- De 2 plastic handvaatjes missen aan de voorkant.
PLUS-punten:
- Technisch is ie helemaal top; heb m laten nakijken en is nu weer als nieuw!
- Power kabel erbij en fw 800 kabel.
- De prijs; 625E is niet veel voor zon bak die technisch nog helemaal fantastisch is!
Vragen kan natuurlijk en ja ik verstuur in fatsoenlijke goeie box. (ophalen kan, maar hij is nu in Berlijn... Kom ook wel weer naar NL maar moeten we afspreken want weet niet precies nog wanneer)
Bij deze verkoop ik de Fireface 800 van RME.
Wie kent m niet, onderhand echt een van de meest bekende bakken zou ik zeggen

Geliefd omdat die drivers gewoon dope zijn!!!
Min-punten:
- Hij is niet meer de mooiste, er waren wat krassen, ik heb de boel schoongemaakt en het hele deel opnieuw laten spuiten. Ziet er iig weer strak uit (van de boven en zijkanten maar hoe cares, als je m inbouwt...) Daarnaast hebben de rackoren wat gebruiksporen.
- De 2 plastic handvaatjes missen aan de voorkant.
PLUS-punten:
- Technisch is ie helemaal top; heb m laten nakijken en is nu weer als nieuw!
- Power kabel erbij en fw 800 kabel.
- De prijs; 625E is niet veel voor zon bak die technisch nog helemaal fantastisch is!
Vragen kan natuurlijk en ja ik verstuur in fatsoenlijke goeie box. (ophalen kan, maar hij is nu in Berlijn... Kom ook wel weer naar NL maar moeten we afspreken want weet niet precies nog wanneer)