Vers van de pers

copini

Chef bezemkast
Goedemorgen all,

Even voorstellen dus: Johannes Copini, 22 jaar oud en inwoner van Delft.

Een aantal weken sprak ik zaphod / Jos. Zijn vraag 'Doe jij iets met muziek?' (Hij kwam mij tegen op de galerij van onze flat - waar ik met wat gear rondsjouwde)

Ik heb toen voorzichtig met 'ja' geantwoord. In plaats van het verwachte 'Zet die @^$*# herrie wat zachter' bleek hij ook een synth/muziekliefhebber te zijn :)

Gisteren voor het eerst bij een MUC avond geweest en dat beviel goed, de naam DSF kwam ter sprake en nu ben ik hier :)

Ik hou zelf van het maken / luisteren van progressive / deep house / techno / Jantje Smit ^H^H^H^H^H

Gear is een snelle rag-Pentium, een Yamaha PSR-500 keyboard en een fijne Yamaha RM1X. Bescheiden setup, maar er komen leuke geluiden uit :)

Welkom! Je setup hoeft niet uitgebreid te zijn, hoor. Het gaat erom wat je met je spullen kan fabrieken :)

Heij! Johannes!

Leuk dat je erbij bent. Ik ben zelf een keer of 3 naar een MUC geweest en ik vind het erg relax. Afgelopen keer kon ik niet, maar ik probeer de volgende keer weer langs te komen.
Erg relax van die server. Ik hoorde het van matthijs!

Heb je ook ergens een track staan die we kunnen luisteren?

hee johannes, welkom!

was inderdaad erg gezellig op de MUC bijeenkomst dinsdag, het was ook de eerste keer voor mij...
laat inderdaad eens wat horen! [moet ik zeggen, ik heb nog nooit iets op het forum laten horen :( ]

rik

ja ik wil best... maar we hebben geen DB meer nu [toch?]
en ik heb ook geen website...

quelle dommage!

De DB werkt toch nog? als je op home klikt en dan in dat linkermenuutje op DSF DB....

Origineel geplaatst door glennplumber
hehehe...... maar ik heb wel een website !!! >:|

nee nee deze keer kom je er niet onderuit !!!

jij dacht geluk bij een ongeluk laat ik nou jou ongeluk zijn.

hehehehehehe

Geintje hoor ;)

Hee Johannes, welkom

Weer een delftenaar erbij ;)

En geweldig dat je deze hosting mogelijkheid aanbiedt

Ik hoop dat hier overeenstemming over bereikt wordt, want het lijkt als een fantastisch alternatief voor de huidige hosting (mijn objectieve mening)

Origineel geplaatst door Pjotr G
De DB werkt toch nog? als je op home klikt en dan in dat linkermenuutje op DSF DB....
okee... ben ik even dom...
dan beloof ik [plechtig] om dit weekend een nummer te uploaden! aan wie moet ik nu een ID en password vragen?

Welkom copini !!

Ze zeggen wel eens.... less is more !! En daar ben ik het zeker mee eens.

Ben benieuwd wat je er allemaal uit pielt

Het wordt hoog tijd dat er weer eens wat limbo's bijkomen, Delft begint de overhand te krijgen !!! ;)

En dat is nou weet het voordeel van een forum - dat scheelt reizen en het houdt je van de straat :)

Ik begrijp dat er redelijk veel Delftenaren hier zijn? Tijdens de MUC avond waren het er een stuk of 8 of zo denk ik?

Cool! Toch wel vet OK dat er ook zo reclame voor het DSF gemaakt wordt.

He maar piepels, hoe zit dat nou met die MUC? Heb ik iets gemist of zo? Lijkt mij ook wel een keertje geinig om een keer wat van jullie muziekjes te horen.

Back