stelletje NERDS!

Re: stelletje NERDS!

Origineel geplaatst door Auxillary
Grapje!

Ter informatie:
Vanmiddag zend Ned. 3 een reportage uit over N.E.R.D. Productie duo dat nogal wat succesjes heeft lopen in de huidige pop wereld. Waarschijnlijk zal het een herhaling zijn (hoewel dat er niet bij staat in de TV gids). Maar het blijft een interessant groepje producers.

Groeten,

Eric

uh hum ... neptunes het zijn de neptunes... niet N.E.R.D. dat is een los project van ze... ken je pop :P

Origineel geplaatst door isnieZot
.....en als ik me enkel op stuff van mtv moet baseren dan IS hip hop al
kapot.

als je je tegenwoordig enkel op MTV moet baseren kun je beter breezah's gaan drinken denk ik
ik denk dat mtv een bron is geworden van een hoop elende, de crap die ze daar soms durven uitzenden is nog erger dan de terminator running for gouvernor!:(

mtv is wack......

er word echt zoveel gejat van mekaar in die wereld. het is echt triestig.
ik HAAT gangstag rap. Ik haat dr dre, jay z, eminem, p diddy en zijn hele bende homies.
ik HAAT eigelijk alle hip hop die je op mtv hoort. het gaat steeds over wijven en champagne.
hip hop is kapot aan gaan.....en als ik me enkel op stuff van mtv moet baseren dan IS hip hop al
kapot. steeds over hun weed en juwelen rappen en dan een clipje met wat schaars geklede wijven
in en je kan al een hit scoren. belachelijk gewoon!

precies weetje die hiphop dig ik ook niet......ik luister zelf meer defjux....non phixion anti pop consortium....cypress hill krs one meer de muziek met boodschap....

mtw heeft hiphop naar klote geholpen.....laatst zag ik reclame voor een cd genaamt hiphop classics en daar stonden gewoont tracks van nelly op en shit.....maar geen krs one...geen public enmey geen oude wu tang geen gang starr en shit....maar gasten die niks van hiphop weten kopen dat wel en denken kennis te weten

aan de andere kant is het wel goed dat mtv raw er is want zo kunnen nlgatsen mt clips toch uitzendtijd krijgen (bv. dac, opgezwolle(clip was fat!) en andere underground gasten) maarja das ook 1 uitzending in het halfjaar ofzo...

Back