• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland XV 3080 en Nord Rack 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

payt

Enorm Lid
XV 3080 is uitgebreid met 3 kaarten, namelijk Session, Experience 2 en Sound FX. Vooral de sound FX is een bijzondere kaart die in samenwerking met spectrasonis is gemaak, en bevat geluiden die je nergens anders hoort, vooral erg handig bij filmmuziek, video clips etc..

Zie hier voor geluidsvoorbeelden en beschrijving http://www.synthmania.com/sr-jv80-15.htm

De XV 3080 mag voor 450 weg, of doe een goed bod

Ook te koop is een Nord Rack 2. Deze behoeft denk ik geen verdere uitleg. Hij mag weg voor 400 euro, of een goed bod.

Qua ruilen ben ik geinteresseerd in een Virus KC, of minimaal een KB. Eventueel kan ik bijbetalen als je maar 1 van de 2 synths wilt.

Ik gooi de synths weer in de verkoop.

De XV 3080 met de 3 kaarten mag weg voor 400

De NR2 mag weg voor 350

Een beller is sneller!

06-18632945

Beide zijn nog beschikbaar.

Als je ze allebei tegelijk koopt mogen ze weg voor 650,-

Even een schopje..

Je mag ook een mooi bod doen natuurlijk..

Beide synths zijn verkocht aan zeer sympathiek Belgisch forumlid.

Dank voor de medewerking, en veel plezier ermee!

Thread kan dicht :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back