• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR ROLAND VT3 + 19" robuuste flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

G303

Registered Abuser
De meest recente en uitgebreide versie van de machinedrum, de unit is in zeer goede staat (handleiding, verpakking, alles staat hier te blinken)
Factuur van bax (maart 2012) zit erbij, dus deze is zelfs nog onder garantie.
Ik ben 2e eigenaar (de eerste was er ook erg lief voor) en verkoop hem omdat ik er (sinds de komst van andere drumdozen) veel te weinig mee doe.
Echt een house/minimal/technobak met erg veel mogelijkheden, zeker de UW+ versie waar je zelf massas eigen samples kan inladen.

Ruilen kan, evt met opleg van mijn of jouw kant.... momenteel heb ik wel zin in:
MFB 522
Vermona DRM-1 mkIII
nord rack
Elektron monomachine
een monosynth met veel knoppen (liefst met interne sequencer)

of verras met met iets gelijkaardigs :)

vraagprijs is 800€

ophalen kan regio Leuven in België of gewoon verzenden

Last edited by a moderator:
komt nog bij:
een erg robuuste flightcase van DAP met een 8 a 10 units vooraan en kantelbare bovenkant waar nog eens 8 a 9 units inpassen eventueel met racklight er bij in - ziet er niet echt mooi uit aan de buitenkant maar geen bijzondere schades aan.
100€

Roland VT-3 Voice Transformer - splinternieuw met garantie 175€

ik heb al enkele interessante ruilvoorstellen ontvangen, maar nog niets beslist..

andere leuke voorstellen blijven welkom

een jomox 888 of 999 is natuurlijk ook steeds welkom

De machinedrum vertrekt morgen naar een vriendelijk forumlid.

Beste MOD's kan de titel aangepast worden aar "TK/TR ROLAND VT3 + 19" robuuste flightcase"

Alvast bedankt iedereen voor de mooie ruilvoorstellen :-)

niemand interesse in een vocoder of een flightcase?

Ruilvoorstellen blijven welkom, een TB3 met 100€ opleg van mijn kant?

of een korg volca bass met 50€ opleg van jouw kant?

de VT3 is verkocht en de flightcase blijft nog even, hier mag dus een slotje op..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back