2 trax in demo status graag wat feedback

Niet meteen,mijn soort van muziek,dus een mening kan ik hier niet kwijt(schoenmaker,blijft bij je leest),
maar met wat opnameapparatuur heb je dit gemaakt?

dit is gemaakt met alleen software echt apperatuur heb ik niet altans nog niet, maar goed dit ios nog erg rauw en moet nog ff getuned worden

Fl studio en een hoop gratis shit (en dat is het ook) als in plugs (vst) en stuff... samples en drum loops zelf gejat en gemaakt in sharware wave editor bewerkt goldwave 5 en dynamische filters en effects... dat is het in een noten dop

Peez Tron

niet echt mijn stijl,

maar 2e nummer vond ik wel erg vet (zo voor een keer als je in een bepaalde stemming bent, weet niet precies welke :confused: )

Origineel geplaatst door bobaphat
... gefiter en geuft zonder dat het nummer echt lekker opgang kom. Ik zou proberen in dit nummer een stuk te krijgen waar meer drive in zit, dit kan je doen dmv polyritmische hihats.

wat is gefiter en geuft ?
en wat bedoel je met polyritmische hihats ?

Game Time

Wat voor stijl is dit?? Het heeft een Rotterdam hardcore sfeertje maar de beats zijn te chaotisch voor gabber.
Het klinkt gaaf hier op mijn speakers,,,, ik kan er verder niet zo goed over oordelen omdat ik de dialect van de muziek niet ken.

Going mad some times:
Zitten goeie invloeden, beetje kruising tussen London hardcore 92 style en APhex Twin. Je moet echt iets aan de opbouw doen, sommige stukken blijven te lang hangen in gefiter en geuft zonder dat het nummer echt lekker opgang komt. Ik zou proberen in dit nummer een stuk te krijgen waar meer drive in zit, dit kan je doen dmv polyritmische hihats.
Die switch 5:49 is goed gedaan. Probeer meer met akkoorden toe te voegen aan je muziek, doe iets meer met melodie en de layering van geluiden,, strings mischien???

Probeer eens een sinus te doen onder dat scheur geluidje, krijg je wat warmer onderbuiklaag van want dat mist een beetje.
Mischien zou ik ook een compactere kickdrum zoeken. Die keiharde snare die opzich heel erg stoer is, klinkt iets te ranzig, volgens mij heb je er resonantie over heen gedaan, zou dat iets minder doen.

Maar je zet een vet duistere sfeer neer, ik ken meer jongens die dit soort muziek maken en die halen jouw niveau niet, dus :okdan:

Luister eens naar Corn Mouth van Aphex Twin, staat op het Richard d James album.

Je komt er wel.

kijk dat is goed om te horen altijd lekker een pluim in mijn reet... thx man :P

Peez Tron

Lekker Noizy!! Niet te veel op aan te merken: die style moet niet 'te gelikt' klinken!
2e nummer is 't zelfde als deze, dus m'n commentaar daarover kan je daar lezen.
:okdan:

Back