• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JX-8P en Ensoniq ESQ-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

stikka

Nieuwkomer
Roland JX-8P tiptop heeft net een servicebeurt gehad, met rapport. Optisch ook zeer mooi.
€425 of beste bod.

Ensoniq ESQ-1, 8-bit analoge waves, curtis 24 db/Oct analoge filters.
3 Oscilators met voice, hard sync, AM. Brilliante interface met softbuttons.

Lichte schade aan, en keyboard werkt niet 100%. Wel gewoon via MIDI te gebruiken.
€275 of beste bod

Schopfen!

Er zijn al 3 mensen die geinteresseerd in de ESQ-1 zijn bieden mag ook in een privebericht zie maar 8)

Informatie: 2 Juni heb ik de ESQ-1 pas weer in handen dan komt er een uitgebreidere beschrijving van de staat van het keyboard plus foto's inclusief close-up van toets met lichte schade.

3 mensen zijn geinteresseerd op het moment.

Even voor de duidelijkheid, JX zou ik een heel klein stukje mee omlaag kunnen,

ESQ is de minimumprijs die ik wil hebben, anders hou ik 'm gewoon. De ESQ-1 weegt een ton dus halen in Amsterdam eventueel op de route Amsterdam - Berlijn zou ik m kunnen droppen als het niet te ver om is.

OK

Overmorgen foto's en duidelijkere uitgebreide beschrijving van staat!

Geachte iedereen: Ik heb het zo gigantisch druk met verhuizen, ik kom er niet aan toe om de verkoop te doen, foto's te maken berichten te beantwoorden etc. Sorry allemaal. Moderator deze draad mag dicht a.j.b.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back