Gradje2003
Nieuwkomer
Zit hier achter een laptop met 2x USB 3.0 en 1x USB 2.0 aansluiting. Geen probleem dacht ik, gewoon een extern gevoede USB 3.0 hub erbij en gaan met de banaan ......
Helaas liep ik tegen het volgende: aansluitingen via de gesplitte USB 3.0 hub weigerden correct te functioneren. Of ik de USB 3.0 hub nu op de USB 2.0 of USB 3.0 aansluiting van de laptap aansloot, nada succes.
Ik heb de volgende USB apparatuur aan te sluiten op de laptop:
1: Push controller
2: Traktor S2 controller
3: Novation Impulse (handleing schreeuwt WARNING: This equipment must only be connected to USB 1.1 or 2.0 ports.)
4: USB adapter voor draadloze muis en toetsenbord ivm RSI klachten
5: Externe HD
6: Novation SL MK2
Zou het misschien aan mijn splitter kunnen liggen??? De splitter werkt echter wel goed op mijn desktop als ik daar meerdere harddisks op aansluit. Het lijkt alsof de controllers het niet fijn vinden via een USB hub te werken. Dan ben ik mooi de sjaak met m'n drie aansluitingen op de laptop.
Of hebben jullie de gouden tip?
Gr.
Gradje
Helaas liep ik tegen het volgende: aansluitingen via de gesplitte USB 3.0 hub weigerden correct te functioneren. Of ik de USB 3.0 hub nu op de USB 2.0 of USB 3.0 aansluiting van de laptap aansloot, nada succes.

Ik heb de volgende USB apparatuur aan te sluiten op de laptop:
1: Push controller
2: Traktor S2 controller
3: Novation Impulse (handleing schreeuwt WARNING: This equipment must only be connected to USB 1.1 or 2.0 ports.)
4: USB adapter voor draadloze muis en toetsenbord ivm RSI klachten
5: Externe HD
6: Novation SL MK2
Zou het misschien aan mijn splitter kunnen liggen??? De splitter werkt echter wel goed op mijn desktop als ik daar meerdere harddisks op aansluit. Het lijkt alsof de controllers het niet fijn vinden via een USB hub te werken. Dan ben ik mooi de sjaak met m'n drie aansluitingen op de laptop.
Of hebben jullie de gouden tip?
Gr.
Gradje