[track] Lord Of The Ring Modulator

Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit niet de allerbeste track is die ik hier op het forum gehoord heb....sorry

okay???

let op ongezoute opmerking volgt!!!

beat is te haperig hij grooved niet
de sound is wel grappig maar laat wijnig hopen
saai en langdradig
en het afmixen kan ook beter
enfin

grappige geluidjes en mischien ook wel sample baar maar daar blijft het bij

Peez Tron

ps. IK heb je gewaarschuuwed... let wel dit is mijn mening

Origineel geplaatst door rvooh
is hij zo ongelooflijk slecht of wil niemand luisteren???

FF off-topic

Bekijk het zo,Paul hardcastle werd voor gek uit gemaakt toen hij "19" wilde pluggen bij grote platenmaatschappijen omdat het over de vietnam oorlog ging, en na dat het een hit werd was het ineens wel aantrekkelijk voor hun
dit gaf hem een groot inzicht hoe de muziek industrie werkte.(artikel uit s.o.s. magazine)
Doe vooral dus je eigen ding ;)

Met al die analoge spullen zal het je toch misshien geen moer schelen wat wij vinden :)

Terug naar topic
Ik vind de ring modulatie effecten wel geinig

Ik zou er 's nachts dronken in een duistere tent zeker naar kunnen luisteren.
Gebruik je een hardware ringmodulator en echt alleen maar een 2x 303 en een 707, knap! Die 707 bij 4:30 is lekker. Ik hou van een 707! Iedereen moet een 707!

het is vooral een zeer eigenaardige track :D

daarmee waarschijnlijk dat velen hem niet zo denderend vinden.

alhoewel ik hier en daar ook wel wat "samenhangendheid" soms mis. maja
that's just me.

greetz :doei:

cloudy

met de meeste kritiek ga ik akkoord..
ooit es opgenomen 15 minuten aan een stuk, midden van de nacht..
Normaal werk ik ook nie die manier, eerste keer dat ik audio in stukken geknipt heb om er 6 minuten van te maken.
en ik maak niet altijd zulke dingen hoor: luister anders es hier naar

Maar de sfeer heeft iets raars, een verhaal, .. orgasmish gedeelte wanneer de 707 er meer door komt. met ring mod. (in die tijd had ik niet genoeg inputs om alles in goede banen te leiden).

:halleluja mischien wel 1tje voor acide/oudehardcore liefhebbers?

dat ander nummer kilink wel beter maar ik mis een rode draad... hij is een beetje on zamen hangend enzo en erg leeg...
en de beat is wat rommelig en grooved hier ook niet echt. :erm:

Peez Tron

Ps. wel goede muziek om mee in slaap te vallen (positief)

het melodietje "klopt" niet kwa ritme daardoor vindt ik het hele nummer eigenlijk al niks, wel leuk om zijn ringmodulator sound te gebruiken over je 303's

Origineel geplaatst door EDP
het melodietje "klopt" niet kwa ritme daardoor vindt ik het hele nummer eigenlijk al niks

als iets "zo" klinkt bij mij is dat de bedoeling.. ben niet echt een toeval pattern freak..ik hou wel van atonaliteit en offbeat-heid e.d.

Ik heb het nummer geluisterd, en ik vind het geluid een beetje te blikkerig.
En sommige percussie valt er buiten vind ik. De bass kick die blijft vind ik op een irritante manier doorstampen.
Maar toch rond de 4:30 begon mijn voetje wel mee te tikken ;)

Tegen het einde aan vind ik hem wel leuk, hij komt vind ik een beetje langzaam op gang, op weg naar het hoogte punt gebeurt er te weinig zegmaar.

Back