Mike Rockmore
Ouwe rot
Ik heb te koop een microfoon van Audio Technica in nieuwstaat. Als ik hem vier keer heb gebruikt is het veel. Ik kon mijn eigen gekrijs simpelweg niet langer aanhoren
. Ik heb hem altijd goed opgeborgen. Hij is gebruikt in een rookvrij, stofvrije home studio.
Op het moment dat ik hem niet gebruikte, en dat was vaak, lag hij keurig opgeborgen in mijn la, in bijbehorend leren hoesje. Je kan hem ophalen voor 65 euro, inclusief stander en plopkap (waarde circa 40 euro op zichzelf). De nieuwprijs was 100 euro.Ik kan hem ook opsturen, maar je kan je voorstellen dat het voor de stander wat lastiger wordt. De prijs is vast, dus ik ga daar niet meer over onderhandelen.
Even voor de duidelijkheid: zo ziet-ie eruit.
. Ik heb hem altijd goed opgeborgen. Hij is gebruikt in een rookvrij, stofvrije home studio.Op het moment dat ik hem niet gebruikte, en dat was vaak, lag hij keurig opgeborgen in mijn la, in bijbehorend leren hoesje. Je kan hem ophalen voor 65 euro, inclusief stander en plopkap (waarde circa 40 euro op zichzelf). De nieuwprijs was 100 euro.Ik kan hem ook opsturen, maar je kan je voorstellen dat het voor de stander wat lastiger wordt. De prijs is vast, dus ik ga daar niet meer over onderhandelen.
Even voor de duidelijkheid: zo ziet-ie eruit.