• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

x0xb0x met 2VCO en Digital delay mod en BA6110

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

robertsp

Nieuwkomer
Ik heb te koop een in nieuwstaat verkerende x0xb0x. De mods zijn dan ook nog niet gemonteerd. Er missen een paar onderdelen, maar misschien kun je ze nog bij x0xsh0p krijgen. Ik heb de rekening nog.
Onderdelen die missen zijn moertjes voor de potmeters van de mods en knoppen.

Heb wel de knoppen erbij indien interesse die op de rest van de x0xb0x zitten, leek me mooier om alles hetzelfde te hebben, deze moet je echter nog wel uitboren/vijlen omdat ze een halfronde as hebben (of de assen van de potmeters aanpassen).

Ik heb 1 tor vervangen door een andere, deze kan ik op verzoek wel terugplaatsen. Had hem veranderd omdat het niet werkte, wat uiteindelijk door defecte VCA chip kwam. Deze is uiteraard vervangen voor een werkend exemplaar.
Verder nog wat 'reserve onderdelen' die er teveel bijzaten.

Uiteraard mét adapter.

Gaat weg wegens niet gebruiken en tijd voor een nieuw projectje.
Prijs: de kostprijs plus een beetje: 425 euro. Exclusief eventuele verzending.

Ik heb ook nog een los BA6110 VCA IC, prijs 4,25 euro inc. verzending (NL).

Attachments

• x0xb0xfoto.jpg
    x0xb0xfoto.jpg
    64 KB · Bekeken: 70
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back