[Gespot!] Supergoedkope juno 106! (100-125 euro)

'k Heb er zelf toch geen ca$h voor. :D

maar misschien dat een handige hobbyist hier iets aan heeft?

-C-

Een Juno 106. Hij klinkt een beetje gaar, er zitten brandplekjes op drie toetsen en de drie schuifjes van de pitchmodule werken niet. Verder is ie optisch goed, dus geen krasjes op de metalen behuizing.

Zonder backup batterij en voedingskabel.

Voor de knutselaar moet ie niet echt moeilijk te fixen zijn denk ik. Misschien een stemchip vervangen ofzo.
Heeft er al wel eens opgestaan maar is toen nooit opgehaald. Liefst zo snel mogelijk weg.

Hij 'klinkt een beetje gaar', ziet er gaar uit (brankplekken), drie faders zijn stuk, batterij moet vervangen worden, en last but not least 'misschien een stemchip vervangen ofzo'. Misschien wel meer dan een denk ik dan, en die krengen zijn duur, als je ze al kan vinden.

Dus 100 euro, 'n hoop gezeik en gezoek naar onderdelen, dure reparaties (>100euro), en dan heb je nog steeds brandplekken op je toetsen. Dan koop ik er liever gelijk een in goede staat voor 300 euro.

nou ja als er nog voor van die chips goed zijn, dan heb je er vier voor de prijs waar je er normaal in voor hebt. als je het echt om de juno zelf te doen is. zou ik ff verder zoeken

Pecies als je een ship nodig hebt dan heb je er nu 4 of 5 voor wijnig en nog veel meer spair parts :) Zelfde dude heeft ook Doepfer MVC 8 voor 125 euro :biertje:

Back