Roland Jupiter 4

Status
Please reply by conversation.

liquidthrust

Onverbloemd
Vind geen 6, dan maar naar onder, naarboven zit er niet in. Laat maar van je horen. :)

Geen Jup4, maar wel een ProMars te koop hier. Toch in de buurt... :)

Dat kan je met een plamuurmes of een beitel doen, is een stuk goedkoper, en heb je toch de '6' in huis.

een 4 is echt wel een ander verhaal dan de 6 hoor...
de 4 is een stuk fijner :) (voor zover ik dat kan beoordelen op de demo's van de 6 die je links en rechts tegenkomt)

Ik kom zelden goede demo's van de J4 tegen. Ik hou me aanbevolen voor linkjes.

Geen linkjes. Het organische van de JP4 is moeilijk te vatten in platgedrukte flimpjes. Het klinkt al gauw als een standaard anapoly. Onder je eigen vingers wordt het een enorm inspirernde machine.

Geen linkjes. Het organische van de JP4 is moeilijk te vatten in platgedrukte flimpjes. Het klinkt al gauw als een standaard anapoly. Onder je eigen vingers wordt het een enorm inspirernde machine.

Een filmpje zegt niet alles, maar je krijgt toch wel een basis van de klank mee. Ik heb uit een JP4 nog niet veel geluiden horen maken die in mijn straatje passen, maar dat ligt natuurlijk evenzeer aan mijn straatje. Een JP4 is nu eenmaal geen Minikorg. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij slecht klinkt ofzo.

Ter aanvulling op voorgaande: de JP8 heeft wel meer dat lieve karakter dat ik zoek. Financieel kan je ze natuurlijk niet naast elkaar zetten...

Marcello Napoletano loopt al een tijdje te schreeuwen dat ie van z'n jupiter 6 af wil op facebook.

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back