• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

alphajuno 2/flightcase/pg-300/m-64c

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

emperion

muzikaal hobbyist
alphajuno 2 met flightcase inclusief pg-300 programmer en m-64c memory cartridge

display van de alpha geeft een zacht piepgeluid (niet hoorbaar op de audio uitgang) afgezien hiervan is de synth in goede conditie

vaste prijs 550 euro

hiermee vervalt mijn voorgaande advertentie van een pg-300

netjes is anders...........

Re: alphajuno 2/flightcase/pg-300/m-64c

Origineel geplaatst door emperion
display van de alpha geeft een zacht piepgeluid (niet hoorbaar op de audio uitgang) afgezien hiervan is de synth in goede conditie
dat klopt idd... doen alle juno's dat eigenlijk? ik weet bijv dat de S-10 dit verschijnsel ook had... opzich nix mis mee idd...

erm... maar goed dit threadje is ten einde :)

weet 6 trak er toevallig geen oplossing voor ?

Origineel geplaatst door cykiq
weet 6 trak er toevallig geen oplossing voor ?

Ik heb laatst Emperion hier al over gemaild: dat piep-geluid wordt veroorzaakt door de zogenaamde EL inverter, die de achtergrondverlichting voor het display regelt. De meeste EL inverters hebben in meer of mindere mate last van zo'n piep-geluid. Naarmate de EL inverter ouder wordt, wordt het piep-geluid meestal erger. Als het geluid echt hinderlijk wordt, dan kun je de EL-inverter vervangen door een nieuwe. De kosten daarvoor zijn zo'n 20 Euro. :)

Dank u zeer, 4 sharing your knowlege :halleluja

(...to teach more young man, so that the knowledge will spread! :-))

juno al weg ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back