Bike Ride ((Acid) Techno)

het idee is leuk, maar het hangt een beetje tussen dub techno chords zonder delay en acid in
ik vind zelf de gekozen akkoorden niet zo goed passen bij het acid lijntje, mij persoonlijk een tikje te dissonant. Maar het geheel snap ik wel, ik zou het iets harmonischer maken en de chordjes eens op een 8ste of 16e positie plaatsen met een 8. delaytje o.i.d er achter. komt er een beetje groove in,

Dit zorgt wel voor een lekkere kronkel in m'n hoofd... dat dissonante is voor mij een plus!

Intro vind ik geweldig, die chords doen het bij mij heel erg goed, lekker diep. Voor wat betreft de toonsoort van de delayed arp moet ik me zeker bij Nitro aansluiten. Die zitten in een heel andere toonsoort. maar dat lijkt me eenvoudig te verhelpen. Het leidt nu af van de kwaliteit van de track waardoor ik ook de rest minder goed kan beoorelen. Maar wat ik tot nu toe hoor, vind ik echt helemaal dik. Toonsoorten aanpassen en hij krijgt van mij een hartje op SC :).

Tip van Nitro over de delay schaal kan wel werken, maar ik zou dat niet in het intro doen. Dus later in de track wat afwisselen met de schaal.

Intro vind ik geweldig, die chords doen het bij mij heel erg goed, lekker diep. Voor wat betreft de toonsoort van de delayed arp moet ik me zeker bij Nitro aansluiten. Die zitten in een heel andere toonsoort. maar dat lijkt me eenvoudig te verhelpen. Het leidt nu af van de kwaliteit van de track waardoor ik ook de rest minder goed kan beoorelen. Maar wat ik tot nu toe hoor, vind ik echt helemaal dik. Toonsoorten aanpassen en hij krijgt van mij een hartje op SC :).

Tip van Nitro over de delay schaal kan wel werken, maar ik zou dat niet in het intro doen. Dus later in de track wat afwisselen met de schaal.

Ja nu ik de track vandaag met een fris oor luister, valt het me nu zelf ook op, dat moet echt even anders inderdaad. Bedankt!

ok, ik heb geluisterd.. Ik vond hem tot op een bepaald moment wel mooi, maar daarna sloeg de verveling toe.. m.a.w. hij is voor mij althans erg repetitief.. Geen momentje van opflakkering, eigenlijk jammer.. Maar euh, veel succes !!

Back