Korg Wavestation Sysex HELP!!!!

Arjen19691

Knopjes Knopjes Knopjes
HAllo,

sinds kort de geweldige Korg Wavestation EX in mijn bezit wet trouwens niet zekere of het een EX is, en weet ook niet waar ik dat aan kan zien, er zit wel de E van EX op de voorkant geplakt

probleem:
ik probeer sysex banken te laden in de wavestation en dat wil e maar niet lukken, heb MididOX geprobeerd, en daar met buffers en Delaytime between buffers gespeeld maar het mag niet baten,

uiteindelijk laat ie me wel een sysex bestand laden, maar als midiOX klaar is blijft de Waveststion in Midi Recieve stand staan

ik heb een zeer slecht leesbaar display (backlight werkt zowieso niet) maar ook veel strepen e.d.

Als ik nu in ieder geval SYSEX kan laden en daarmee van allerlei geluiden, heb ik het display ook niet nodig want in het hoofdscherm kan ik de Sounds wel redelijk lezen. Was toch niet van plan om te gaan programeren, wil alleen meerdere sounds kunnen gebruiken

Wie o Wie kan mi helpen!!!!!!

Ik heb geen Korg Wavestation...
...maar als midiOX klaar is blijft de Waveststion in Midi Recieve stand staan
Dat hoeft daarom nog niets fout te betekenen.
Is de sysex-data zelf in orde : begin = F0 en einde = F7.
Pauzes tussen voegen zou ik enkel doen achter elk sysex-blok (=> F0....F7 pauze, F0....F7 pauze, F0....F7 pauze).

En, zoeken naar de juiste software...
(Hopelijk staat de EX niet voor het kunnen ontvangen van sysEX.)

thx

thx

F0 / F7 voorzover ik kan zien wel maar ik heb hier absoluut geen kaas van gegeten

ik kan jewel een tekstbestandje sturen maar dat moet dan even via mail

kan hier niet vanwege maximum aan karakters

music@home.nl

groet
Arjen

heb me toch maar verdiept in specifieke software.

WSeditor van Soundtower werkt als een tiet, snap allen niet waarom MidiOX niet werkt

heb me toch maar verdiept in specifieke software.

WSeditor van Soundtower werkt als een tiet, snap allen niet waarom MidiOX niet werkt
Goed zo (en bedankt om te delen).

MidiOX is niet direct bedoeld om sysex van elk type synth te behandelen, maar eerder om controle en studie op het MIDI-gebeuren uit te voeren.
(Het kan wel met MidiOX maar vraagt de juiste instellingen die je dan zelf moet uitzoeken per synth.)

Laatst gewijzigd:
Thanx voor je reactie,

de meeste zaken gaan me MidiOX toch probleemloos, is de eerste keer dat ik dit tegenkwam.
ook alle forums, en daarmee alle persoonlijk voor keuren (bij instellingen omtrent de Wavestation) uitgeprobeerd maar niks werkte, zelfs niet op mijn 'oude' XP laptop

buiten dat; mijn dank is groot :halleluja

Back