[chill] phone booth robbers - flux

Stupide

Ouwe rot

artworks-000084501352-vrndkd-t500x500.jpg

De laatste tijd lukt het weer eens wat vaker om wat tracks af te ronden. Dit is er eentje van. Een nogal rustig opbouwend nummer met een dromerig sfeertje. Achteraf zijn er wel van Vangelis- en Nils Frahm-invloeden te horen. Gemaakt met Reason 7.

Feedback in alle soorten en maten wordt zeer op prijs gesteld. :D

toen ik de eerste noten hoorde, dacht ik : Oei, wat gaat dat worden..

Maar ik ben werkelijk aangenaam verrast geworden met wat ik nadien gehoord heb.. Een hele mooie plaat.. Word er ook zo rustig van.. Well done ;)

Vond het ook een erg lekkere track.. mooie, gedoseerde opbouw en erg mooie harmonieen ook. :)

:) ERG prettig!!

:okdan:

Die tegen elkaar in lopende arpjes zijn heel mooi gedaan. Zit elkaar nauwelijks in de weg. Ik vind het een mooie, rustige track, maar tegelik heb ik ook het gevoel dat ik nog iets mis. Dat stuk vanaf 3:10 is prachtig als die voices erin komen. Ik zou daarna wel graag een beat erin willen horen. Als was het maar voor een paar maten (ik zal de plank wel weer eens volledig mis slaan :)).

Wat me oprecht afvraag, wanneer zou je dit soort muziek nou draaien?

Ik heb er nog over zitten twijfelen of ik er een soort tweede deel bij zou maken, met beats en waarin het geheel nog wat verder uitgewerkt wordt. Misschien dat ik dat ook nog wel ga doen, maar dan dus wel als aparte track.

Dit soort muziek wordt (in ieder geval door mij :P) het best beluisterd onder het genot van wat geestverruimends. 8)

Zit mooi in elkaar! Inderdaad heel relaxed, qua stijl niet mijn ding, maar de track vertelt wel een verhaal. Zou mooi in een film passen!

Fraai gedaan zeg, op 1:34 had het heel even iets van een trance track ala Armin van Buuren, alleen komt de harde beat nooit (hoeft van mij ook niet) ;)

Back