cubase dongle

Status
Please reply by conversation.

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
hallo,
ik heb een originele versie van cubase sl 1.0,
maar ben de dongle kwijt.
wie heeft er ergens nog een dongle liggen.
dan zou ik hem graag overnemen.

Die elicencer op zich kost bijna niks : 19,80,, Maar 't zijn die licencies die erop staan die kosten,,

19,80 is voor anderen mss. wel veel geld ?
Ik vind het best veel voor zo een pruts van een stick waar je niet ens data op kan laden.
Voor 19,80 hadden ze er tenminste 2 of 4 GB schijfruimte kunnen bijzetten :)

tja, idd, 20 euro is 20 euro, maar das wel geen geheugenstick hé,, daar zit juist de beveiliging in,,

Ja en die moet heel de tijd in 1 van je usb-ingangen, als beveiliging & geheugenstick zou hij zinvoller zijn.

Bwa,, ik vind erg lastig dat ie bij één van m'n hubs ni werkt, en ik die steeds moest in en uit pluggen na het opstarten om te kunnen herkennen
Soit, voor Logic heb je als het ware een een macbook gekocht als dongle hé !!

Maar zo een macbook kan je dan weer als geheugenstick gebruiken, wel een hele dure :)

heb je niks aan, de license staat op de dongle die kwijt is, er valt dus niks over te zetten.
behalve als je een mysteinberg account hebt, waar die geregistreerd staat en je Steinberg copy aangifte (bij diefstal) mailed.

bij verlies is het jammer maar helaas.

vanaf het moment dat ik van de stukken minder legale versie naar de elicense versie overging had ik iedere keer gezeur.. en kreeg ik berichten dat ie broken zou zijn..
Sinds ik em gewoon in een computer laat zitten is het wel over.. maar is dit normaal?? Of is er iemand die dit ding ook in meerdere PC's gebruikt en dit probleem herkend?

Status
Please reply by conversation.
Back