Zeer mooi keyboard in zeer goede staat!

hehe.. :mega:

1 beeld zegt soms meer dan duizend woorden.. ff plaatje (((:D)))

196685416-zeer-mooie-keyboard-in-zeer-goede-staat.jpg

Voor iemand die een leuk keyboard zoekt lijkt me deze niet zo interessant.

Maar voor circuit benders waarschijnlijk juist wel. Vraagprijs 15 euro. Mogelijks kan er getweaked worden of kunnen de onderdelen gebruikt worden bij een ander circuit bending project.

Bekijk ook zijn zeer mooie andere aanbiedingen... :)

Hij zet er dan toch een foto bij, je weet het op voorhand.

Ik heb meermaals een heel eind gereden nadat ik uitdrukkelijk gevraagd had of ALLE functies en toetsen het deden ("ja hoor, alles doet het" was de duidelijke reactie in die gevallen), met als hoogtepunten:

1) Toch een lekker uurtje in de auto moeten zitten voor deze. 3 toetsen op het klavier doen het niet "maar die octaven bespeel je toch bijna nooit" en de aftertouch werkt niet en de velocity half "ja dat zij een vorige kijker ook al". WTF...

2) Voor deze moest ik heel ver rijden. De volumeknop doet het nog, verder komt er alleen een stervend varken uit de synth. NIKS werkte.

Je zou ze toch Trent Reznor gewijs de synth op het hoofd rammen...

Bekijk ook zijn zeer mooie andere aanbiedingen... :)

Allen zeer mooie ... of zeer goede staat.. :D Die vermeldeing staat nog als cookie in z'n internetbrowser waarschijnlijk en selecteert ie standaard met alles wat er te koop gezet wordt :)

Wel balen idd als je van ver komt en je hebt em niet van te voren gezien.. maar zelfs Stevie Wonder zou hier niet intrappen :D

Back