• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

CR78 en Jomox xbase 888

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
SCI Drumtraks, vetste 80's elektrobak: 580e
Doepfer Drehbank, uitgebreide controller incl zelfgefabriceerde handige overlays: 230e
Oberheim Matrix 1000, analoge polysynth, dikke vette plakken: 550e
EDP WASP, omgebouwd naar rack, inclusief Kenton midi kastje: 970e
Roland CR78, houten kast niet origineel meer, midi-mod ingebouwd, allebei erg netjes gedaan: 930e
Jomox Xbase 888, superfijne drumbak: 888e
Roland s760 sampler, incl 2x JAZ drive (1 reserve) + discs (+geluiden), muis, switch voor monitor: 150e
Vintage 5kanaals graphic EQ bakkie, lekker zompig: 45e
Kurzweil KSP8 + RSP8 afstandsbediening + 2 inbouwboards (ADAT en 8 outputs) dus zo compleet als maar kan zijn. Megavette FX mogelijkheden: 1550e

Last edited by a moderator:
S760 gereserveerd.

nog vergeten te vermelden: alles in perfekt werkende staat, rookvrije studio yada yada, foto's op aanvraag. Opsturen geen probleem maar wel volledig risico voor de koper, afhalen of andere afspraak heeft wat mij betreft de voorkeur.

Sampler weer in de verkoop en ik haal de WASP eruit. Die hou ik toch maar liever zelf of er moet een megabod komen.

Binnenkort zal ik wat foto's posten. CR78 ziet er bijvoorbeeld geweldig uit ondanks niet-originele ombouw.

Zoals gemeldt; doe een bod, die vraagprijzen van me stellen niks voor.

Drehbank verkocht, nog te koop:

SCI Drumtraks, vetste 80's elektrobak: 580e
Oberheim Matrix 1000, analoge polysynth, dikke vette plakken: 550e
Roland CR78, houten kast niet origineel meer, midi-mod ingebouwd, allebei erg netjes gedaan: 930e
Jomox Xbase 888, superfijne drumbak: 888e
Roland s760 sampler, incl 2x JAZ drive (1 reserve) + discs (+geluiden), muis, switch voor monitor: 150e
Vintage 5kanaals graphic EQ bakkie, lekker zompig: 45e
Kurzweil KSP8 + RSP8 afstandsbediening + 2 inbouwboards (ADAT en 8 outputs) dus zo compleet als maar kan zijn. Megavette FX mogelijkheden: 1550e

CR78 en Jomox Xbase888

CR78 en Jomox Xbase888

EQ is ook weg. Voorlopig alleen nog over de CR78 en de Xbase888. Bij deze de foto's van de CR78. Zoals al eerder gezegd, hij ziet er fantastisch uit. Van de week had ik een maatje op bezoek die ook een CR78 heeft (maar dan in originele behuizing) en die vond de mijne stukken mooier. :P

Van de Xbase zal ik binnenkort ook wat foto's plaatsen maar dat is eigenlijk een beetje nutteloos want die ziet eruit alsoftie net uit de fabriek komt. Helemaal mint dus. Voor de niet ingewijden, dit is een fantastische drumcomputer, deels analoog, deels digitaal. Check deze info

Attachments

• cr front1.jpg
    cr front1.jpg
    334,8 KB · Bekeken: 127
  • cr front2.jpg
    cr front2.jpg
    333,4 KB · Bekeken: 135
  • cr front3.jpg
    cr front3.jpg
    337,8 KB · Bekeken: 124
  • cr back1.jpg
    cr back1.jpg