JP 8080 arp tempo knop werkt niet?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Mijn net gekochte 8080 zijn tempo knop vd Arpeggiator werkt niet. Als ik de scope functie gebruik en de knop beweeg zie ik niets gebeuren op de display. Ik had al eerder een factory reset gedaan, ik dacht dat ie misschien qua tempo ext sync stond ingesteld.
Is hier iemand met een JP8080 of 8000 die even kan testen of de arp tempo knop een uitlezing geeft met de scope functie als je er aan draait?

En als ie stuk is, hoe is dat te herstellen? Hij voelt ook iets losser aan dan de andere knoppen. Heb de verkoper gevraagd of ie meer weet, benieuwd of ik reactie krijg. Heb 'm 2 dagen...

Druk je de scope knop ook twee keer in? 1x is view, 2x is edit

tja, al die knoppen vd JP moeten vervangen worden na een tijdje, Meestal verspringen de waarden
Gewoon via Roland (.be of .nl ) Support zijn die te bestellen, en ni echt duur,,,

Druk je de scope knop ook twee keer in? 1x is view, 2x is edit

Hoi, dat maakt geen verschil. Werkt niet. Ik heb roland een mail gestuurd met prijsvraag voor een paar pots en de 'group up' switch. Dollar prijzen op een USA website waren betaalbaar. Benieuwd of ik meer ga betalen als t uit Herentals (vermoeden?) moet komen.

bwa, je moet wel zeggen of aanduiden (op de pdf manual denk 'k) welke pots en knobs je wil,,
Ik dacht dat er zeker al 3 verschillende zijn,, de volume, die met midden click en zonder,,

Benieuwd of ik meer ga betalen als t uit Herentals (vermoeden?) moet komen.
Best gewoon roland .be als 't nog bestaat,, ik moest net geen 30 betalen voor 1+14+6 pot meters,, in 04-2011
Mss moet je wel effe wachten tot ze in voorraad zijn..

Laatst gewijzigd:
Ik had ook het idee dat de Arp niet zo netjes meeloopt met de klok.

Ik heb 'm net eens open gegooid en de pot gemeten - is keurig van 0 - 20K had ik de indruk. Dus het is erger dan ik dacht, om op te lossen.
Deze 8080 was duidelijk nog nooit geopend. Vervelend nu… Heb 'm momenteel aan een daw hangen, wat een trance bak zeg :-D

Back