• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil K2000 extra's,, 4x Defecte Hercules cards

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Ik wil plaats maken in m'n garage.
Normaal is 't gewoon voor de kringloop, maar er zijn dingen bij die kunnen verstuurd worden of uit de K2000 gehaald worden,
De K2000 zelf is te zwaar voor verzending en vooral, de knoppen zijn slecht, da's de reden.

Dus betreft de K2000:
4x 16MB simms, en nog andere simms ook, ROM versie 3.87 zit er nu in, 3.54 en oudere heb ik ook nog, en reserve diodes voor de voeding.

Prijs: tja ?? 50 euro incl verz.. of PM ??
De K2000 ophalen voor de boards kan mss ook, maar ik woon wel in Belgie/Duffel

Er zijn ook nog 4 defecte hercules FW 16/12 cards.. Ze alle 4 opsturen gaat wel de verz kost opdrijven, anders : Prijs 15 / stuk,,

Foto's volgen ASAP

Hier een foto' vd extra's,, De v3,87 en 4x16 MB simms zitten nog in de K2000,, PB maar bij intresse Anders is allemaal voor de kringloop één vd komende weken,,
K2000-Extra.JPG

Als iemand de K2000 wil komen ophalen, mij ook goed, te Duffel-Belgie Prijs: "wat dan ook"

En 't is een Calvin versie....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back