• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ZGAN - JoMoX T-Resonator + Originele Handleiding en Adapter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GriZZly

Beter dan niks!
Hoi allemaal,

Bij deze zet ik mijn JoMoX T-Resonator te koop. Met originele handleiding en adapter, en misschien ook nog de doos (moet ik even zoeken, durf ik niet te beloven).

Ik doe er te weinig mee, en dat is zonde! (mede omdat ik vooral met software bezig ben de laatste tijd).

Hij is zowel technisch als optisch in perfecte staat, en hij is "eerstehands".
Ik heb hem destijds nieuw gekocht bij i4-muzique in Eindhoven.
Hij heeft ook altijd in een rookvrije studio gestaan, en de knoppen zijn gewoon goed, zitten niet losjes of iets dergelijks.

t-res1.jpg

200,- incl. verzenden of 195,- als je hem komt ophalen. (in Helmond, vlakbij Eindhoven)

Vergeten erbij te vermelden, dit is de MK II versie. Je kan het misschien net zien op de foto, maar is het mogelijk dat dit ook in de topictitel erbij geplaatst wordt? Tnx!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back