Marion msr-2

Status
Please reply by conversation.
Ik heb jaren terug er een willen kopen van forumlid Voltaic cell: https://www.synthforum.nl/forums/member.php?u=28720

Hij vroeg er toen dacht ik 500 voor.. dit vond ik toen een beetje veel voor een 8 stemmige matrix 1000.
De envelopes schijnen wel iets snappier te zijn maar voegt niet zo heel veel toe qua klank tov van een M1000.
Daarbij moet je je klanken met een zeer beperkt aantal knopjes editen aangezien er, mede door het nogal schaarse aanbod, nog geen editor voor is gemaakt.

Succes iig :mega:

Tja, je hebt wel draaiknoppen om te editen (niet verplicht om software te gebruiken, ik werk niet graag met muis)+ stereo outputs en de msr-2 is multitimbraal, wat de matrix1000 niet is.
Plus hij heeft wat meer "geschiedenis" dan de matrix1000.

Dat zijn voor mij al relatief voldoende redenen om de msr boven de matrix 1000 te plaatsen.

Ha.. die multi-timbrale mode van de Matrix1000 is idd monofoon.. dat is dan wel weer een plus in de MSR-2.
Er zat geloof ik ook nog een toonregeling iets op en je kon em uitbreiden naar 16 stemmen.. maar die uitbreiding.. tja.. rare.

Ik ben wel ben benieuwd wat de gemiddelde bezitter voor een prijs in zijn hoofd heeft voor deze zeer schaars aangeboden synth.. die 500 euro waar ik em ooit voor kon overnemen is al weer een paar jaar terug en de algehele recesie heeft in synthland een beetje de omgekeerde werking gehad op de prijzen van vintage..

......................

Effe gezocht net.. (voordat ik op reageren drukte en niet meer kon editen).. Ik heb er eent in de history van het afgelopen jaar zien aangeboden worden op een niet nader te noemen veilingsite... pfffffff... ik zeg verder niks mee.. wat een prijs.. =(:erm::(

Tja, misschien hierbij alvast dan al vermelden: tegen een realistische, betaalbare prijs zoek ik er één. ;-)

Status
Please reply by conversation.
Back