nieuwe mac

dilemma

djdilemmapuntnl
any way..
Ik had nog voor een kleine 500 uur aan overtime staan
en dacht laat ik eens een pc prive (tje) voorstelle..
dat is precies een jaar geleden.
maar nu is het dan eindelijk zover...
ik heb net nog een offerte uitgedaan bij de machouse voor een kleine € 2200,-
LUXEHEhehe......maar de vraag is waar zou jij (lees, sunthfreak met te veel dineiros)
je floes aan uitgeven?/??/?--->als je pc voortaan netzoveel herrie maakt als de dildo van de buurvrouw..
sorry maar dilemma drinkt normaal geen witte wijn en het bier was op zeg maar.......

Ps by the weg ik heb nu wel un ster verdiend he???
en waarom krijg ik me vraagtekens nie op zijj n kop?????ÞèèÞµð×

waren er maar vaker synthforum leden dronken, dan was het echt een dolle boel hier!
succes morgen, maar voor nu lach ik me helemaal de pleuris om je berichten! hahaha :okdan:

Hee dillemma......drank........de kater komt later........lekker ding dat je bent :p

Gewoon een mac kopen en niet zo zeiken..........zatlap ;)

Ja mensen maak uwe borst maar alvast nat.......ík heb hem op de hoogte gebracht van dit forum.......but.......
DON'T SHOOT THE MESSENGER

gewoon GEEN mac kopen!

sorry voor mensen die liefhebbers zijn maar ik snap echt niet dat mensen die muziek maken aan macs denken.
(overtuig me maar van waarom wel)
als je 2200,- euro te besteden hebt
had ik lekker voor 900 een snelle pc gekocht, voor 350 een tft en voor de rest een super dikke geluidskaart.
pc's hebben in mijn ogen veel minder conflicten met compabiliteit (zeker osx)
en er is 2x zoveel software voor handen............

Origineel geplaatst door Apocalypse
gewoon GEEN mac kopen!

sorry voor mensen die liefhebbers zijn maar ik snap echt niet dat mensen die muziek maken aan macs denken.
(overtuig me maar van waarom wel)
als je 2200,- euro te besteden hebt
had ik lekker voor 900 een snelle pc gekocht, voor 350 een tft en voor de rest een super dikke geluidskaart.
pc's hebben in mijn ogen veel minder conflicten met compabiliteit (zeker osx)
en er is 2x zoveel software voor handen............

De afgelopen jaren hebben zowel dilemma als ik altijd met pc's gewerkt, en we zijn allebei tot aan frustratie toe bezig geweest om met hardwareen software op pc's muziek te maken. Omdat ik al gewend was om met een mac te werken heb ik besloten de overstap te maken, en dat naar volledige tevredenheid. Ik heb geen gezeik meer over slechte drivers.

En nog iets om even een voorbeeld te geven.

Ik download voor de mac Limewire en wat denk je geen reclame of irritante software die zonder je toestemming stiekem je harde schijf verziekt, en het werkt netjes.

Daarna download ik hetzelfde voor de pc en wat denk je.......hopsakee....je word voilgepropt met allerlei irritante ad's enzo.

Wat ik daarmee wil zeggen........heb je een pc aan internet hangen ben je een open boek voor bedrijven die je lastigvallen met bestandjes die zich tussen je dll files nestelen en je hele systeem VERNEUKEN (en zelfs met een goede firewall en adaware program kun je ze niet vermijden)

Met de mac kun je zelfs zonder firewall veilig EN muziek maken EN op internet, en je systeem is stukken makkelijker te onderhouden. Waarom denk je dat bijna elke proffesionele studio of electronische muzikant met een mac werkt (zeker als ik de afgelopen jaren de future music & SOS bijhoud)?

Mensen, let er wel op dat dit niet weer een mac vs pc thread gaat worden aub...

Meneer wil een mac en wil advies wat voor eentje.

Als je bij de bakker een brood gaat kopen, dan gaat ie je toch ook geen fruitonbijt aansmeren...

ok, begrepen.

maar het was niet mijn bedoeling anti mac/apple te zijn hoor

een mac is in mijn ogen pas interresant bij een g5. ik zelf ga (helaas) overstag ivm logic. maar qua snelheid en prestatie heeft mac verloopig pc in een klap in gehaald met hun 1 mhz fsb ed.

Zo...||... ben ff een stukje data verloren onderweg.
Ik zie dat er weer een fijne discus gelanceerd is...
ff bij komen...““““ lijkt wel of ik ergens tegen aan ben gevlogen.
( Ps die vette geluidskaart past ook in een mac hoor..:kont: )
ik duik even de onder de ----›
laterszzz...

Back