Laidback Luke & Jaimie Fanatic op Radio 3FM

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
ls,

Voor zij die zaterdagavond niet om 20:00h al in de kroeg zitten

Jaimie op de radio bij Edwin Diergaarde samen met Laidback Luke.

Luke gaat draaien, Ik ga ook draaien waarschijnlijk van 21:00h tot 22:00h en we gaan praten over onze samenwerking

en mijn label dat uit is gekomen, de successen die ik gehad heb etc.

dus stay tuned ;) Radio 3FM met Edwin Diergaarde zaterdag 6 september

groeten

Jaimie

Man het gaat lekker met je labeltje......tof om te horen. Ik maak op dit moment een demo die ik naar finger licking records wil gaan sturen mag ik die ook naar jou label sturen (is het zo ie zo iets voor je label die stijl ?). Als dat kan, wat is je post adres waar het naar toe mag ?

Ik zal zaterdag effe radio 3 aanzetten !

Origineel geplaatst door C-Code
Man het gaat lekker met je labeltje......tof om te horen. Ik maak op dit moment een demo die ik naar finger licking records wil gaan sturen mag ik die ook naar jou label sturen (is het zo ie zo iets voor je label die stijl ?). Als dat kan, wat is je post adres waar het naar toe mag ?

Ik zal zaterdag effe radio 3 aanzetten !

thanks bro!

je mag het zeker sturen!

ik PB je even mijn adres!

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
thanks bro!

je mag het zeker sturen!

ik PB je even mijn adres!

thnx;

Wat voor stijl draai je ?
Anders heb ik hoogstwaarschijnlijk ergens in de komende maanden wel een plek voor je in een tent waar ik elke 1ste zaterdag van de maand een avond organiseer. Dit is ons feest op 06-09:

poster.gif

Mocht je dan nog niks te doen hebben kan ik je wel op de gastenlijst zetten, kun je de tent checken ;)

Origineel geplaatst door C-Code
thnx;

Wat voor stijl draai je ?
Anders heb ik hoogstwaarschijnlijk ergens in de komende maanden wel een plek voor je in een tent waar ik elke 1ste zaterdag van de maand een avond organiseer. Dit is ons feest op 06-09:

poster.gif

Mocht je dan nog niks te doen hebben kan ik je wel op de gastenlijst zetten, kun je de tent checken ;)

hey man
zou leuk zijn,

ik draai house, zeg maar van hip hop achtige harde beats tot hele funky techno.. en alles wat er tussen zit..
veel beats werk, breaks, scratches enzo..

Back