• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Keyfax Phatboy V2 midi controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ F-Asis

...
Te koop dus: 1 Phatboy.

Compleet met doos, software, handleiding etc.....
In prima staat, alleen de cutoff-knop heeft wat te verduren gehad. Verder geen probleem; hij is nu soms heel goed in random modulaties :) ... En zeker als je software gebruikt (ik heb hem voor Reason gebruikt) dan maakt het niet uit, want dan laat je een van de andere dertien (13!) controller-knoppen de cutoff regelen.
Ik doe hem weg omdat ik nu mijn RM1X als midicontroller gebruik.

Vraagprijs: 115 euro

Info: http://www.keyfax.com/keyfax/phatboy/phatspecs.html

Grtz,

Floris

hehehe, nee, dat is heel anders gegaan.... had meer met onhandige mensen die op bezoek kom te maken. Maar gelukkig heeft zo'n ding sowieso knoppen teveel en mis ik die knop nog steeds niet. :P

Ik ben wel geintresseerd. Is de cutoff knop helemaal gaar (de as dus) of is alleen het knopje kapot en doet die het weer als je er een nieuwe opzet?

Binnen in de potmeter maakt ie soms contact op een plek die niet moet... Om het helemaal op te lossen moet er dus een nieuwe potmeter in.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back