• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

complete iLOK account met WAVES & SONNOX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik stop met iLOK en verkoop daarom mijn complete account, deze bestaat uit:

2x iLOK stick (een leeg en een met licenses) (€70 nieuw)
- WAVES API Collection V8 (32bit) NIET up te graden, na move van WAVES license manager niet meer up te graden bij WAVES, dus AS IS, geen WUP mogelijk! (€480 nieuw) dus geen native x64 license, maar via een bridge natuurlijk prima te gebruiken in 64bit daw.
- WAVES LoAIR v8 zelfde verhaal (€79,00 nieuw)
- SONNOX OXFORD EQ, laatste versie x86/x64 (€259,00 nieuw)
- NOMAD Fatory Blueverb DRV2080 Reverb (€99,00 nieuw)

Dus een kleine €1.000 aan dongles en licenses.
Omdat de WAVES niet meer geupgrade kunnen worden hoef ik niet de hoofdprijs
voor €330 zet ik de account over. krijg je WAVES API, Collection LoAir & Blueverb dus eigen GRATIS

Ik geef je dan mijn gebruikersnaam en LOGIN en je kan overal bij om wachtwoord en n.a.w. gegevens e.d. aan te passen.
heb je nog geen account, dan is deze account een mooie start, heb je wel een account dan hou je of deze ernaast of je gaat accounts samenvoegen, of aan het samenvoegen eventuele transactiekosten zitten, zal je zelf bij waves moeten informeren. voor mijn vraagprijs is het overzetten met transfer fees niet interessant. dus alles of niets, maar wel voor een ramprijs.

herstel voor samenvoegen bij PACE/iLOK informeren
WAVES ondersteund geen iLOK licenses meer.

vergeten te vermelden de EVENTIDE Ultrachannel license staat er ook op
deze is $249,00 nieuw http://www.eventidestore.com/ultrachannel.html

dus:
WAVES API Collection V8
WAVES LoAir V8
SONNOX OXFORD EQ
Eventide Ultrachannel
Nomad Factory Bleuverb DVR-2080
2 iLok2's
allemaal samen voor €330 (de prijs van SONNOX + 2 iloks)
NO BRAINER toch?

WAVES API Collection V8
WAVES LoAir V8
SONNOX OXFORD EQ
Eventide Ultrachannel
Nomad Factory Bleuverb DVR-2080
2 iLok2's
allemaal samen voor €330 (de prijs van SONNOX + 2 iloks)
NO BRAINER toch?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back