Lindell Plugins

J

John Doe 41

Guest
Heeft iemand deze al gezien/geprobeerd?

OMG, ze zijn echt te gek. Het zou een heel nauwkeurige kloon van hun gelijknamige hardware moeten zijn. Heb hun hardware nooit geprobeerd, maar deze zijn echt super lekker!

7X-500 FET compressor:
7x-500@2x.jpg

PEX-500 Passive EQ:
pex-500@2x.jpg

6X-500 Class A preamp:
6x-500@2x.jpg

ChannelX Channel strip:
7X-500 Compressor
PEX-500 EQ
6X-500 Preamp
channelx@2x.jpg

Ik heb zelf de PEX-500 (6 stuks) maar de plugin eq komt niet echt in de buurt, klinkt zeker goed voor een plugin, maar mist een beetje de dikheid in het laag v/d hardware. (Klinkt meer "hol" dan "dik")

Kan je dat wat meer omschrijven Raphie? Bijvoorbeeld, mist hij de overtones van het laag of heb je het idee dat de low shelf curve anders is?

De dikheid was wat me als eerste opviel, heb niet op een rta gekeken wat dat nou exact verzoorzaakt

Heb ook getest met een 1Khz test-tone om te kijken of er sprake is van veel of weinig aliasing (doe ik met alle plugs die ik test..neurotisch..ik weet het)

Ze produceren alleen aliasing wanneer er ook distortion van het geluid optreed. Dus bij to hoge input gains in het rood en de snelste attack en release settings van de compressor.

Pretty sweet :)

Ik kan me alleen maar verbeelden hoe lekker de echte hardware klinkt, dat kan ik natuurlijk niet vergelijken.

Ik heb allen de pex-500!eq kan over de rest dus niks zeggen, maar die is vet romig en rond met zijdezacht hoog

Back