Alterkraft & DRBTB - Analogica. Korg MS20, Volca Beats

Alterkraft

Stamgast
Gegroet!

Deze keer heb ik met mijn vader een volledig analoog project gebrouwd. Gebruik gemaakt van de Korg MS-20, Arturia Minibrute, Korg Volcabeats en Ableton Push (voor automations en sequencing voornamelijk).

Hier is de Soundcloud link.

En voor de leut nog een filmpje erbij gemaakt:

Feedback, commentaar, alles is welkom.

Peace,
Tom

Tja wat zal ik zeggen! Vind de sound keuzes niet echt top. Het klinkt eerlijk gezegd als 1 grote loop! Je zou het nummer al erg kunnen verbeteren door de opbouw wat beter te maken. Zelfs op de break/drops gaat het letterlijk op 1 lijn door.. er is totaal geen gevoel van afbouwen en weer opbouwen. Er ontbreekt een "ik werk naar een climax toe" gevoel bij de track.

Laatst gewijzigd:
Gaaf dat je samen met je pa aan muziek werkt. We hebben dat hier wel eens vaker voorbij horen komen met geweldige resultaten.

Na de eerste break zou je de beat wat spannender kunen maken. Misschien dat je met shakers iets kunt toevoegen? Ik mis ook iets dat de track draagt. Het luistert nu alsof je een aantal sporen bewust hebt uitgezet. daarnaast wil ik ook wel een rustpunt ergens in de track. Het is nu nog wat teveel staccato over de gehele track.

Back