oud [chicago zinc]

cyan_circle

_beware of perverts_
Yep schitterend nummer, vooral als aankondiging van dat epic-nummer met die valse Tuba op het cdtje dat ik ooit van je kreeg en dat helemaal losgaat.

Vergeleken met het laatste nieuwe nummer dat je postte, ben je produktietechnisch iets vooruitgegaan (het klinkt minder software).

Ik blijf erbij, zet ons samen en er komt vuurwerk.

yep, da's de lama... een van de weinige toepasselijke mogelijkheden om 'm te gebruiken (al zeg ik het zelf)

@nick> ja... and nickel is een beetje lang om ook nog hier te plaatsen (bovendien ben ik niet helemaal tevreden met de mix daarvan) dus ik wil kijken hoe chicago zinc als los nummer bevalt.
ik denk ook nog steeds dat we samen mooie dingen kunnen maken... mijn schuld, ik prop mijn leven weer veel te vol met allerlei zaken zodat ik nauwelijks tijd overhou...

buda.gif

ik krijg er een zen gevoel van. heelijke sfeer. :okdan:

greets isnieZot

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik prop mijn leven weer veel te vol met allerlei zaken zodat ik nauwelijks tijd overhou...

prostitutie.

jezus wat een kutnummer zeg, je bakt er weer zoals gewoonlijk weer helemaal niets van. ik snap eigenlijk niet eens dat ik nog luister naar die zooi van je. kan je niet is iets anders gaan doen? andere hobby zoeken ofzo? wordt straat muzikant ofzo. of beter nog houdt je maar helemaal niet meer bezig met muziek. ga maar skippyballen ofzo verkopen om de markt.
echt hier lusten de honden geen brood van.

wat vindt je er zelf van? denk je nou echt dat we het hier warm of koud van krijgen? dit kost alleen maar bandbreedte en dataverkeer. wat al zo schaars is met al die virussen van tegenwoordig. nee hoor kom jij ook weer nog is aan zetten met deze onzin. ik ga van de week toch maar weer eens met je ouders praten het is een tijd goed gegaan maar je glijdt weer helemaal af.

maaruh, klinkt lekkah!;)

hahahaha :D

je moedah! ;)

bedankt allen 8o

bedankt allen 8o

wat niet wil zeggen dat ik niet nog meer reacties zou willen zien... ;)

tafeltennistafel

van mensen die niet door de bliksem in de kop getroffen zijn :D

nietapparaten

jammer =(

Mooi gedaan . Ik zou zeggen dat het geen mp3 kwaliteit verdient.
Is dit Trouwens een beetje abstracte muziek stijl ?

*is dit abstract ?

Origineel geplaatst door kymo
Mooi gedaan . Ik zou zeggen dat het geen mp3 kwaliteit verdient.
Is dit Trouwens een beetje abstracte muziek stijl ?

*is dit abstract ?

dank je. ik zou eigenlijk niet precies weten wat je met deze vraag bedoelt.

Origineel geplaatst door EDP
man hou op gedraag je. waarvoor moet je zo veel aandacht?

ik zou ook niet precies weten wat je met deze vraag bedoelt.

ik snap gewoon een heleboel niet vandaag. denk ik.

Nou, dit klinkt wel tof. Eigenlijk klinkt ie wel erg tof. Erg, eh, eh.... episch. :D

Maar zonder dollen en grollen, echt wel tof. Beetje kort alleen. Dit nummer kan nog wel ff door...

track doet erg weinig met me, wel aparte geluiden gebruikt. (vrij ongebruikelijk). Vind het geen aansprekende sound/melodie hebben. Dat is volgens mij wel de bedoeling, niet waar?

Back