Nieuwe boogie/electrofunk remix

funkaholic1972

Micro lid
Beste mensen,

Ik ben al jaren lid van Syntforum en ben samen met mijn mattie Ingmar actief als "Bumper". We brengen regelmatig muziek uit die vaak ook op vinyl wordt verkocht. Op 3 november komt er een nieuwe remix (digitaal) uit bij Mullet Records van "Voltar", een lekker 80's boogie nummertje van de Braziliaanse act Joeblack. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :doei:

https://soundcloud.com/bumper_music/joeblack-feat-angel-b-voltar-bumper-remix-preview

Groeten,
Geoff

Dank je MacGyverGear! :okdan:

Het origineel was al erg gaaf en dus qua inspiratie prettig om mee aan de slag te gaan. Hoor je nog zaken die je anders of beter had willen hebben? Is natuurlijk altijd interessant om te horen!

Haha, grappig dat je dat zegt! Wat je nu hoort op Soundcloud is een verkorte preview versie, de intro en outro zijn er vanaf gehaald door het label. Laten daar nou net genoemde spacey arp lijntjes in verwerkt zitten! ;-)

Hoor ik hier dan ook een authentieke Moog rollen, of is 't wat anders? :)

Haha, grappig dat je dat zegt! Wat je nu hoort op Soundcloud is een verkorte preview versie, de intro en outro zijn er vanaf gehaald door het label. Laten daar nou net genoemde spacey arp lijntjes in verwerkt zitten! ;-)

Ow.. dan heb ik niks gezegd :mega:

Vanmiddag ook ff andere dingen op jullie SC geluisterd.. erg lekker ook :okdan:

Back