• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland XP-80 Workstation plus 4 expansion cards!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gert

Ingeburgerd
Te koop: Roland XP-80 workstation plus 4 expansion cards: Vintage, Techno (ja, die beroemde!), World en Orchestral. Elk expansion board levert je in feite een complete extra synthesizer binnen de XP-80!
DE XP-80 heeft 76 toetsen, fantastische arpeggiator, goede sequencer, veel klanken, mooi groot display, 64 stemmen en zeer uitgebreide synthesefuncties.

In één koop (XP + 4 expansions) Euro 1.500,=
(Nieuwprijs van deze set was ruim NLG 5.600,=)

Ik verkoop de expansions niet apart (de combinatie is een te goed verkoopargument), tenzij er mensen zijn die mij gezamenlijk in 1 keer van het apparaat plus alle expansions willen afhelpen.
In dat geval: XP-80 E 1.100 en per expansion E 100,=

O ja, de XP-80 is alleen in een niet-rokenstudio gebruikt. Hij ziet er als nieuw uit en is nooit de deur uit geweest voor optredens.

De synth moet door de koper worden opgehaald.

info xp-80: http://www.sonicstate.com/synth/roland_x80.cfm

Groet,

Gert

Oeps, ja het is natuurlijk het DANCE board dat in mijn XP zit.

Bedankt voor de correctie.

Gert

Okee dan. 1.350 Euro, inclusief de 4 expansion boards - das alsof je 4 extra synths in je XP-80 hebt!

alleen voor DSF leden...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back