Lekker! Goeie sfeer, klinkt redelijk beheerst en zou t prima doen als tussenplaatje ergens aan het begin van de avond.
Denk ook dat er in de compositie als in de mix wel wat dingetjes verbeterd kunnen worden. Waaronder de intro stiltes in het begin, waar eerst de kick f uitgaat, die doen mijn dj hart overslaan.. Dat kan wel mits er iets van herkenbaars in zit. Dat ik als dj begrijp dat de plaat begint, en niet stopt

En de wat doffe lead, in mono zit die delay behoorlijk in het weggie.
De clap en hihats heb ik niets op aan te merken. Ik zou alle ander sounds ieder apart nog wat tijd geven, uitwerken en vooral meer presence geven, want er is maar krap ruimte voor alle mid sounds. Misschien wat pocket EQ-ing hier en daar? Aan de andere kant word het misschien wel te druk zo rond 4min. Vooral de links rechts sweep gaat mij dan storen.
Daar waar je de decay van de hihats open zet, na de break mag er wat mij betreft mid sounds uit. Maakt t dansbaarder.
Voor nog meer dansbaarheid kun je de mono sub layer bassachtigheid iets harder zetten. Misschien wat laag boosten daar waar je kick gecut is, en vica versa.
Edit: wat Niel zegt viel mij ook als eerste op, maar daar ga je overheen luisteren. daardoor klinkt de kick dof en vlak. en is dat nou ene rimshot?