R2D2 "the return"

R2D2

Ingeburgerd
Hey,

Een tiental jaar terug was ik hier vrij actief, al weet ik mijn nickname niet meer...

Ben ondertussen 43. :maffia:

Begonnen in 1991 met een Yamaha pss680 keyboardje, later een Korg M1, daarna verdere uitbreiding. Enkele electroplaten uitgebracht.

Mijn kennis is ondertussen echt gedateerd. Ik ben nog eentje van de oude stempel: melodietje bedenken gaat me vlotjes af, productie daarentegen... ramp o ramp.

Daarom:ik ben van plan terug een eenvoudig hardware bakje aan te schaffen, en al mijn overige gear (zowel soft- als hardware) van de hand te doen, dus je zal vaak iets van mij bij de verkoop terugvinden.

Grtz!

Hey,

Een tiental jaar terug was ik hier vrij actief, al weet ik mijn nickname niet meer...

Ben ondertussen 43. :maffia:

Begonnen in 1991 met een Yamaha pss680 keyboardje, later een Korg M1, daarna verdere uitbreiding. Enkele electroplaten uitgebracht.

Mijn kennis is ondertussen echt gedateerd. Ik ben nog eentje van de oude stempel: melodietje bedenken gaat me vlotjes af, productie daarentegen... ramp o ramp.

Daarom:ik ben van plan terug een eenvoudig hardware bakje aan te schaffen, en al mijn overige gear (zowel soft- als hardware) van de hand te doen, dus je zal vaak iets van mij bij de verkoop terugvinden.

Grtz!

Mag ik hopen dat je prijzen ook van de oude stempel zijn dan :engel:

Welkom (terug)

Dank je beiden!
Prijzen van de oude stempel... synths en technologie was vroeger relatief duurder, dus dat ga ik toch maar niet doen :) Maar ik begrijp wat je bedoelt, hèhè.

Mijn gear dus. Hard: Yamaha PSS680, Korg M1, Korg M1REX, Yamaha QS300, Yamaha CS6x. Zacht: Komplete Ultimate 9 + extra libraries, groot aantal effectenplugs, Reason, Nexus, Vanguard... . Allerlei: 2 Roland VS880 harddiskrecorders, randapparatuur, midi-controllers ed.

Alles mag op afzienbare termijn weg behalve de PSS680 en Korg M1, uit nostalgie.

Back