• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Streichfett en Rocket

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
even geprobeerd en hoewel ze erg leuk zijn, de Streichfett heeft een prachtige sound en de Rocket een zeer verrassende oscillator die je lekker tegendraads kan bewerken, hou ik het toch bij de Micromoog en Source.
Ik neem aan dat ze welbekend zijn, anders het best even naar demo's luisteren - de een is trouwens beter dan de andere, ik moest echt even zoeken naar goede video's die echt laten horen wat er allemaal aan moois uit de 2 synths te halen is.

De Streichfett is helemaal nieuw, enkele dagen terug bij Bax gekocht en hij kan nog terug.
Gek genoeg zat de beloofde Waldorf edition software niet in de doos. Verder helemaal compleet met voeding, usb kabel, boekjes.....

De Rocket heb ik tweedehands gekocht, ook een paar dagen terug voor €150. Daar zat wel die Waldorf edition software bij, maar weer geen adapter ?! Volgens de verkoper had die er niet bijgezeten toen de ROcket nieuw geleverd werd, maar ik betwijfel dat. USB kabel zit er wel bij en volges mij werkt ie gewoon met elke usb oplader (of gewoon met stroom van de pc.)
De Rocket is verder als nieuw.

Nieuwprijzen bij Bax zijn 247 en 209 = 456.

Deze mogen samen weg voor € 360 inclusief aangetekend verzenden binnen Nederland. (10tje extra naar België.)

Zoals gezegd, Streichfett is enkele dagen oud en ook de Rocket is als nieuw.

Attachments

• SAM_2266.jpg
    SAM_2266.jpg
    40,4 KB · Bekeken: 154
  • SAM_2267.jpg
    SAM_2267.jpg
    36,2 KB · Bekeken: 125
  • SAM_2268.jpg
    SAM_2268.jpg
    33,7 KB · Bekeken: 121
  • SAM_2272.jpg
    SAM_2272.jpg