• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te ruil: Nord Modular keys version

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mario

Naar de knoppen...
Nord Modular te ruil, keys version in perfecte staat.

Heb je 'm nog, toe maar :okdan:

Heelaas maar ben van de waldorf afgestapt Jasper, niet mijn sound.... maaar dat wist je al :D

gr. Mario

Wil je hem tegen iets analoogs ruilen?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wil je hem tegen iets analoogs ruilen?

het zal toch niet he??? :duivels:

Origineel geplaatst door olafmol
het zal toch niet he??? :duivels:
Jip! Ik ga software! ;) NOT!

Maar ik ga wel wat analoogs weg doen, dus misschien is een ruil naar een keys wel interessant voor mij. Ik wil een formant (eentje maar) en de helft van mijn doepfer weg doen. Maar daar komt binnenkort nog een thread over als ik het zeker weet.

'nog steeds geen afscheid kunnen nemen>??? nou biedt ik me k-station er nog 1 keer voor aan, ...laatste kans

seriienummer onder de 50-

Jij Jeroen????? Neeee, kan niet!!!

en uh.... ><i, als het nou de ks 4 of 5 serie was ala!!! Maar wil ik net van een klein keyboard af zit ik daar weer mee :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back