Aangenaam!

Mink

Nieuwkomer
Hoi allen,

Ik heb al een paar dingen gepost, maar dacht laat ik me nog even goed voorstellen!
Ik ben Mink Steekelenburg, 24 jaar, uit Rotterdam. Ik speel al heel wat jaren toetsen in verschillende bands. En speel momenteel met mijn band Half Way Station en mijn pianoproject Winterdagen een hoop shows.
Ik speelde altijd al wel synth, heb ook al een tijd een Moog the Rogue en een Oberheim Matrix1000. Maar aan zelf sounds maken ben ik pas recent begonnen, een aantal maanden nu. Dat heb ik vooral geleerd op mijn microbrute.

Ik houd er wel van om het experiment in geluid te zoeken, en te zoeken naar een geluid dat op zich, los van melodie of arrangement, al raakt. Ook ben ik enorm delay (en ook wel reverb) fan, ik speel live toetsen met volop delays, een echomate, space echo (helaas geen echte ;)), dd6, dd7 zitten in mijn live setup.

Ik ga zeer binnenkort wat nieuw spul aan schaffen (hopelijk dit weekend, daar over later meer :))

Hier een microbrute schetsje van gisteren:
https://soundcloud.com/unexpectedvisitors/microbrute1
Dit is niet het soundcloud account van mijn bands, maar gewoon een random account waar ik wat schetsen op dump zo af en toe.

Groet!

Back