bambamstudio
Certified MoogPro
Welke die van mij?
Das toch echt een mp3
Das toch echt een mp3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door jes303
en dan een onmogelijke: in het gabber / hardcore nummer 'fuck you up' van overdog komt wel een heeeeel lekker lopend ritme voor. hij is waarschijnlijk aangevuld met een 909 en nog wat extra percussie dingetjes, maar halverwege de plaat komt een break en spelen ze het ritme 2x zo langzaam af... ik was destijds helemaal weg van dit nummer, mede door het vloeiend lopende ritme.
ik zal straks een extract uit dit ritme posten![]()
Origineel geplaatst door jes303
okwaar komt het ritme van hear the drummer get wicked vandaan?
er is nog een tweede 'funky drummer' ritme die ik niet op http://formen.ign.com/news/29351.html tegenkwam. hmmm ik heb hier niet zo snel het ritme, maar hij werd oa. gebruikt in een amiga demo notabene, genaamd Vocal Attack III.
ja das een moeilijke he... misschien kan ik m'n amiga disk nog ergens vinden en omzetten naar een wavje.
en dan een onmogelijke: in het gabber / hardcore nummer 'fuck you up' van overdog komt wel een heeeeel lekker lopend ritme voor. hij is waarschijnlijk aangevuld met een 909 en nog wat extra percussie dingetjes, maar halverwege de plaat komt een break en spelen ze het ritme 2x zo langzaam af... ik was destijds helemaal weg van dit nummer, mede door het vloeiend lopende ritme.
ik zal straks een extract uit dit ritme posten![]()
Origineel geplaatst door Arie Safari
Haha, zitten er nou zo weinig ex-hip hoppers hier![]()
Bedoel er niets slechts mee hoor, maar ik had em in 1 keer ingekopt deze. Meer meer meer!
Ha!
Meeste import zaken verkopen tegenwoordig weer de ouwe one and only all you need ultimate breaks & beats serie op streetbeat (vergeef me als ik de namen niet meer helemaal goed weet) Dit is een serie van zo'n 25 platen op een label dat uit de platenzaak van Biz Markie komt ofzoiets, de helft van de hoezen heeft een grafitti voorkant, de andere helft is 1 kleur met witte letters. Op iedere plaat staan 6/8 van dit soort nummers. Als je heel de serie hebt heb je 80% vab alle bekende drumbreaks in huis. Kost ff wat maar is zeker een goeie investering.
Er zijn veel van dit soort platen maar deze klinken het authentiekst wat belangrijk is als je gaat sempulleh. De originele zijn tuurlijk nog het best :-)
wat is het XI formaat?Origineel geplaatst door Yoozer
Tja, oude XM/MOD-files afstropen voor breaks... goed idee. Ook gelijk dat lekkere lo-fi geluid. Is er toevallig iets dat heel gauw .xi files om kan zetten naar .wav?
/me gaat eens zoeken
Origineel geplaatst door Yoozer
Tja, oude XM/MOD-files afstropen voor breaks... goed idee. Ook gelijk dat lekkere lo-fi geluid. Is er toevallig iets dat heel gauw .xi files om kan zetten naar .wav?
/me gaat eens zoeken

the music just turns me on.....
wie kent dit bekende sampletje?
Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Die sample is wel cool ja,,,,
of die ene van,,,
It makes me feeel so gooooooddd (met geile vrouwenstem), die is ook vet

Origineel geplaatst door Neo Land
En als je de 3 audio Zero-G Datafile sample cd's (of die ene akai rom) nog kan bemachtigen heb je ze allemaal!!
![]()

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
wat is de exacte titel van die sample cd's die jij bedoelt?? Lijkt me echt vet om die te hebben![]()