• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RS-7000 + 64MB RAM + AIEB2 + Zipdisk Drive (incl. zipdisk)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Horri-Fi

Stamgast
Beste Synthforumvriendjes,

Ik heb een volledig uitgeruste Yamaha RS-7000 sequencer.
Dus eentje met:
  • 64 MB RAM
  • AIEB2-output board
  • Extra ZipDisk Drive
Jammer genoeg gebruik ik deze niet aan zijn volle potentie en overweeg hem te verkopen.
Hij ziet er bijna perfect uit en werkt ook bijna perfect, behalve de Smartmediakaartlezer.
Dit is al van toen ik hem overgekocht heb en heb zowel mijn lokale winkels en Yamaha hiervoor gecontacteerd.
Blijkbaar is deze lezer niet meer beschikbaar bij Yamaha... Lezen en schrijven vanaf Smartmediakaartjes lukt bij deze dus niet.

Wat uiteraard wel mogelijk is het gebruik van de SCSI-connectie. Vandaar dat ik een Iomega Zipdiskdrive heb met een zipdisk van 100 MB. Werkt perfect.

Mijn vraagprijs voor dit alles is 550 euro, wat een fractie is van hetgeen ik erin geïnvesteerd heb...

Groetjes,
Maarten

OK, pricedrop: 520 euro

Dan krijg je de RS-7000 + AIEB2 + 64MB Ram + Zipdisk + lezer (als vervanging van de SM), de handleiding en een pci-kaart voor het lezen van SCSI schijven in je pc...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back