Synthi 100 restauratie

Is die synthi100 van Gent niet (tijdelijk) verplaatst / uitgeleend naar de studio van Soulwax ?
Ik herriner me zoiets uit de Volkskrant van een paar weken geleden :)

Hier is een foto van de herstelde kaarten, de Synthi 100 heb ik niet thuis.

Ze werken in mijn Sequencer 256 (standalone Synthi 100 sequencer), maar ik heb deze nog niet getest in de Synthi 100. Het was een heel moeilijk werk, blijkbaar was er een ernstig probleem met de PSU omdat veel TTLs en ook shift registers dood waren, dus zal ik de PSU dubbelchecken voordat ik de kaarten in de Synthi 100 terug plaats.

Op een kaart was een resistor met een been die nooit gesoldeerd werd, kan verklaren waarom de sequencer nooit werkte juist.
Dit Synthi 100 was een beetje slordig, nu zal hij werken beter dan ooit.

Is die synthi100 van Gent niet (tijdelijk) verplaatst / uitgeleend naar de studio van Soulwax ?
Ik herriner me zoiets uit de Volkskrant van een paar weken geleden :)

Er zijn geruchten... http://fuzz-mag.be/nieuws/23021/schakelt-soulwax-synthi-100-in-voor-nieuw-album ;)

Attachments

• 101_3144.resized.jpg
    101_3144.resized.jpg
    73 KB · Bekeken: 117
ik vind de scene fantastish

na wat zoekwerk,blijkt die uit de film geknipt :D

jammer,het gelaat van al die slechte acteurs in de zaal is geld waard!

Mogelijk is het ook gewoonweg een promotie stunt dat die zogezegt weggeknipt is.

Commercieele manupulatie is niet te onderschatten,niet het onderste van de kan,maar de bodem halen ze erdoor tegenwoordig,als het maar geld opbrengt!

een beetje too much

daar zal niemand aan twijfelen denk ik ;),daarom dacht ik aan promotie stunt,kan bijna niet anders.

in ieder geval als YT filmpje zoals die er nu staat gewoon top!

Niet slecht. Als ik goed kijk moet dit Stephen Dewaele zijn van Soulwax, 2 many DJ's,... in een Klaus Schultze vermomming.

haha wat vet dat filmpje :D, lijkt bijna wel een sketch uit een comedy show (niet negatief bedoeld)
Dat moet hem zeker zijn, laatst nog de eer gehad om voor ze te spelen, veel over die SYnthi 100 in kwestie geluld, erg sympathieke gasten maar dat zijn belgen altijd (meestal) :biertje:

Back