Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
Origineel geplaatst door bass-molecules beetje vreemd dat je wilt wachten want je heb een vraagprijs van 120 euro en dat wil ik er voor geven en dan wil je wachten :confused:
had je mischien geen vraagprijs neer moeten zetten maar " doe een bod" ofzo.
maar goed even goede vrienden en dan zie ik het wel
Dude als je vraagprijs € 120 is, en iemand bied dat .......neem dat dan aan.....want anders ben je mensen aan het misleiden. Overigens is 120 een vrij normale prijs voor een CS01 MK1 wat een erg simpel basic synthje is (waar lekkere basjes uit te halen zijn)
Er is een bod gedaan van 100 Euro op MP door ene Marcel.
Is dat dan een andere Marcel dan jij Marcel?
Als jij er inderdaad de vraagprijs voor geeft is ie wat mij betreft voor jou (als ik er meer voor gehad zou willen hebben, had ik wel hoger ingezet).
Ik dacht dat dat bod op MP, van jou was.
Mijn excuses als dat niet zo is.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.