oude Vermona synth: Inbouwen midi of CV/gate mogelijk

levka

Verkeerd in goede staat
Hallo
Weet iemand of het mogelijk is in de oude oost-duitse Vermona synth midi of CV/gate ingangen te bouwen
Op de site van synhouse midijack staat ie genoemd als compatible met de 1V/oct standaard, maar ik kan nergens details vinden: iemand enig idee ?

bvd
Joost

Volgens mij kun je bij zo goed als alle analog synth,s cv/gate in bouwen.Maar soms is het erg ingewikkeld.

Marcuuu,
Ken jij wellicht iemand die hier ervaring mee heeft ?

groet
Joost

Nee,jammer genoeg niet.Het enigste wat ik jammer vind is dat ze altijd aan bakken zitten te klooien die in mint conditie zijn.Wat ik ook weet is dat monofone bakken meestal vrij makkelijk te modificeren zijn.

Welk model type Vermona gaat het om ?

Hoe is dit afgelopen eigenlijk? Vermona gekocht en midi ingebouwd?
Heb er zelf ook een. Weet dat er een midi interface voor is.
Ben even benieuwd naar de ervaring of dit makkelijk is.

Ik kon er destijds op ebay.de een paar keer een kopen maar heb er toch van afgezien
Volgens Synhouse is hun midijack midi-cv/gate interface compatible met deze synth,
maar ze hebben dit niet uit 1e of tweede hand; via-via is dit tot hun gekomen.
Ben zelf te onhandig voor dit soort gemod

groet
Joost

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door levka
In kon er destijds op ebay.de een paar keer een kopen maar heb er toch van afgezien
Volgens Synhouse is hun midijack midi-cv/gate interface compatible met deze synth,
maar ze hebben dit niet uit 1e of tweede hand; via-via is dit tot hun gekomen.
Ben zelf te onhandig voor dit soort gemod

groet
Joost

Ik vertrouw me zelf ook niet met mijn synth . Ik durf het niet uit te voeren.

ik wil die sint ook wel maar voor de hoge prijzen en geen cv wil ik hem liever niet kopen. hij is vrij beperkt en er zijn zo wiezo synths die ook beperkt zijn die wel cv hebben en goedkoper zijn..
dus :

iemand ondertussen al ervaring met de synhouse ?

Back