TTSH ARP-2600 Clone

CreOn

Alles naar de knoppen....
Leuk ding, maar aan de tekst te zien zou ik hem niet kopen.

Althans geen geld overmaken omdat hij net toevallig voor zaken in Engeland zit en het daarom niet via afhaling kan regelen :)

Het is niet een kwestie van een exacte kopie van de ARP 2600, omdat het gebruik van onderdelen voor het grootste deel anders

???

maarwat koste de kit 600 geloofk .. bouwen dubbel zoveel zou kunne ..niet storten idd;-]

minder ast een scam is .. dat ze al diep in de synth / modulair stuff zitten te graaien , vie\e graaiers;-]
:luv:

mensen weten echt wel dat dit nep is hoor??

Hallo,

het bedrijf dat ik gewerkt met wilde dat ik terug naar huis en ik zijn verhuisd in Dublin, Ierland. als je wilt komen om het te inspecteren en het te kopen, zul je mijn gast te zijn, anders kunnen we een oplossing met betrekking tot het vervoer te vinden. vriendelijke groeten

25 Abbey Street Lower
Dublin Ireland
+3531 442 8940

To: apir.latimer@laposte.net
From: noreply@2dehands.be

Dit is een scam, wel wil ik mensen er even op wijzen dat 2dehands automatisch FR/NL vertalingen kan doen, dus het is niet omdat iets in heel gebrekkig NL is opgesteld dat het meteen een scam is.

Laat dan even weten hoe,want ik zie nergens die automatische vertaler op de site.

Het is ook niet logisch trouwens omdat de site er ook in het frans is..

Je moet trouwens meer letten op de opbouw van de beschrijving

Niemand gaat een 'Midas Heritage' beschrijven als een 'Midas Erfgoed' bvb.. ,behalve iemand die niks van mixers kent.

Laat dan even weten hoe,want ik zie nergens die automatische vertaler op de site.

Het is ook niet logisch trouwens omdat de site er ook in het frans is..

Je moet trouwens meer letten op de opbouw van de beschrijving

Niemand gaat een 'Midas Heritage' beschrijven als een 'Midas Erfgoed' bvb.. ,behalve iemand die niks van mixers kent.

Correctie: 2dehands geeft je de mogelijkheid "toon mijn zoekertje ook in het Frans" (of in het Nederlands als je op de Franse versie begonnen was). Je moet dan zelf voor de vertaling zorgen, en velen gebruiken daarvoor Google Translate of dergelijke omdat ze de andere taal zelf niet meester zijn. Dan krijg je dus erg kromme teksten maar daarom nog geen fake advertentie.

Dus als iemand in een Franstalige advertentie een Midas Heritage aanbiedt en heel zijn tekst integraal door een auto translate naar NL haalt, komt daar inderdaad een Midas Erfgoed uit.

In hoeverre een advertentie fake is kan ik sneller en veiliger afleiden uit de gebruikte foto's en mailconversatie dan uit de tekst zelf. Tenzij je ook die tekst -naar het Engels vertaald- van begin tot einde letterlijk in een andere adv terug kan vinden natuurlijk...

Maar in het meeste geval staan advertenties er niet in het frans op de franse versie van de site en wel de slecht vertaalde op de nederlandse versie,verder dan dat moet je dan al niet meer zoeken..

voor deze scam stond het wel in het frans,helaas was de tekst gewoon copy paste van de ebay auction.

Back