Stingray 313 and Mariska Neerman (Bleep43 EP002)

mariska

Stamgast
Hey!

Over een paar weekjes is mijn nieuwe plaat met DJ Stingray beschikbaar op vinyl & digitaal via Clone.nl.
A-kant zijn Stingray's tracks
B-kant zijn mijn tracks :)

Je kan hem hier alvast beluisteren. http://clonedistribution.com/release/34484

In september volgt een 4 track EP op een nieuw label: Nocta Numerica records. (Hun eerste release is met dynArec en AUX 88. Is dus de moeite om in de gaten te houden!)

Groetjes :)
Mariska

Ah zijn inderdaad wel tracks die ik al een hele tijd geleden heb gehoord. Volgens mij heb ik die Planet E destijds nog gekocht.

Smackos, dat klopt :) Maar op de website van planet E werd ik nergens vermeld. De recensies spraken over Stingrays roots enz, dikke bullshit dus. Ben dus wel blij eens iets op m'n eigen naam uit te brengen.

Die bleep43 is nog niet eens te koop, de promo is nog maar net bezig en er komen al nieuwe aanbiedingen. Het wordt dus hoog tijd voor mij om de draad weer op te pakken en muziek te maken :). Ik heb gewoon nog enorm veel te leren wat de technische kant van producen betreft, want m'n geluid zit nog niet echt goed.

Klinkt als een goed plan! En we zijn sowiezo eigenlijk nooit uitgeleerd. Ik hou de release iig scherp in de gaten :)

Back