ff iets heel anders: mijn top 10 van dit moment! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

olafmol

[EXPANSIONS]
ff iets heel anders, mijn top 10 van soulvolle house/USgarage/nujazz kneiters:

1) Ayro - Drink (Omoa music)
2) Shakedown - at night (original mix) (Panorama)
3) Red no.5 - Happiness Togetherness (E-smoove classic dub) (Subliminal Soul)
4) Soldiers of Twilight - Believe (Serial)
5) Nina Simone - Seeline Woman (MAW rmx) (Verve)
6) Erro - Don't change for me (Joey Negro rmx) (Z)
7) John Cutler - You groove me (osunlade main mix) (Distant)
8) Angie Stone - Wish i didn't miss you (Poundboys bootleg mix)
9) Naked Music NYC - It's love (King Kooba's conscious groove rmx) (OM records)
10 Mateo & Matos - Joy 2 my life (Large)

zo! ;) en als het allemaal volgens plan gaat kunnen jullie zondagmiddag 14 april de 1e [EXPANSIONS] live uitzending vanuit Cafe de Stad in Utrecht meemaken en bovenstaande muziek langs horen komen... excuus om zondagmiddag dronken te worden en misschien wel te dansen ;)

Olaf

Live uitzending? Waarop? De lokale piraat uit Utreg ? ;)

dat is uit de tijd man! ;)

nee we doen al ongeveer een jaar een live uitzending eens in de 2 weken op www.basic.ch in Geneve..gaat allemaal via het internet

Olaf

Gaaf!

Gaaf!

Leuk dat je eens een lijstje maakt met de stijl van muziek die je leuk/gaaf/goed vindt. Vind ik wel interessant om te weten. Nieuwsgierig? Niet waar man! :-)

Nou ik zal eens goed nadenken over mijn favorieten en zal deze eens opschrijven.

En ik zal zeker luisteren als het allemaal via het net gaat!!

Eric

je kan nu al de archives op www.basic.ch of op www.expansions.nl beluisteren..heb je beetje idee.....

en die top10 lijst is mijn favorieten van dit moment..geen all time favorites want dan had je hele andere platen gezien denk ik ;)

Olaf

Olaf, als je ergens een link bijzet dan ben ik zo iemand die meteen gaat kijken hehehe, dus ik was al op die site geweest.

Favorieten van dit moment? Ok, daar ging ik al vanuit maar om eerlijk te zijn ken ik er geen enkel nummer van. Vandaar dat ik graag en zal gaan luisteren want ik wil altijd nieuwe dingen horen.

Groetjes,

Eric

vooral van Ayro ben ik echt helemaal ondersteboven...dat is een vriendje van Recloose, en Recloose is weer een vriendje van Carl Craig...... Ayro is een multiinstrumentalist, doet dus alles in z'n eentje, en het klinkt als een soort futuristische kruising tussen Herbie Hancock, Level 42, Prince en Jazzanova.....echt geweldig.....z'n eerste 12" is nu ook echt uit voor de gewone man en kan bij www.rushhour.nl gekocht worden...en op audiogalaxy is ook wel wat van em te vinden..

verder vind ik het nummer "At night" van Shakedown erg goed..komt uit de Peppermint Records stal van oa Mousse T en lijkt rechtstreeks uit de ferry maat soulshow jaren 80 gelopen te zijn, alleen wel met de productie-values van deze tijd...echt super!

Olaf

5) Nina Simone - Seeline Woman (MAW rmx) (Verve)

Die is echt top!

yup! ondanks dat de masters af en toe een beetje formule-achtig uit de hoek komen zijn ze nog steeds de koningen van het remixen van Klassiekers zodat de Klassieker overeind blijft maar er toch heel subtiel iets wordt toegevoegd...erg mooi gedaan...op de flip staat overigens het origineel

Olaf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back