• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Memory Man Deluxe + Memory Man with Hazarai delay pedalen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nap

Nieuwkomer
Ik heb 2 alom bekende en geliefde delay effectpedalen in de aanbieding wegens overcompleet:
Electro Harmonix Memory Man Deluxe: €150 - inclusief originele adapter
Electro Harmonix Memory Man Hazarai: €100 - inclusief universele adapter (onderzijde voorzien van klitteband voor eventuele plaatsing op gestoffeerd pedal board)

Prijzen zijn vast. Ik ben niet geinteresseerd in ruil, behalve een Roland TB-3 met bijbetaling van mijn kant (of directe ruil bij afname beide exemplaren).

Op verzoek een foto:

pendalen.jpg

Lijkt erop dat ik uitbreiding ga krijgen qua inpputs, auxen en bussen dus ik hou ze nog even achter de hand.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back