Chemical Brothers : waar zijn jullie mee bezig?

waarom mag je in dit land niet gewoon eens even lekker iemand afzeiken?
altijd komt er wel iemand met "doe het dan zelf beter" of "je bent gewoon jaloers". wat een crap.
je mag toch wel zeggen dat je vindt dat de chemical brothers gewoon langzaam aan steeds grotere kutmuziek zijn gaan maken?

Origineel geplaatst door cyan_circle

je mag toch wel zeggen dat je vindt dat de chemical brothers gewoon langzaam aan steeds grotere kutmuziek zijn gaan maken?

ja maar dat doe jij ook, kutmuziek maken

Origineel geplaatst door EDP
ja maar dat doe jij ook, kutmuziek maken

jij bent gewoon jaloers! :D doe het dan zelf beter! ;)

Iets afzeiken is niets verkeerd mee. Maar doe het dan goed.
En niet op de manier van: "hij maakt k muziek en is dus een eikel" of "hij maakt muziek voor het grote publiek en is het een goebbels"
Dan zet je alleen maar jezelf voor paal. En dan komt er nog eens bij dat dat soort mensen gaan denken dat ze nog gelijk hebben ook nog omdat ze het zelf zo vaak gezegd hebben en het dus als waarheid accepteren.

Trouwens net zo fout als dat gedoe van #1 DJ of the world. Alsof het een onderdeel van de olympische spelen zou zijn.
Mijn interesseerd het geen ene bal maar de marketing druipt van die zelf geacclameerde titelatuur. De beste meneer Tiesto is allang geen persoon meer maar een begrip wat aan de man gebracht wordt op een slimme manier. En dat dit vroeger een verlegen mannetje was wat plaatjes op een pickuppie legde was maakt al helemaal niet meer uit. Het is hem juist aan te prijzen dat hij in dit circus zich staande weet te houden want ga maar eens na hoeveel 'vrienden' hij nu ineens heeft en wie allemaal maar aan hem loopt te trekken om er zelf beter van te worden.
En dan ben ik ook wel benieuwd of hij zelf wel eens het forum doorsnuffeld om te zien hoe men nou echt over hem denkt (ipv al die jaknikkers die nu om hem heen zwerven). En hoe hij op dit soort zielige commentaren zou reageren. Lijkt me weinig kans dat hij het zich echt aantrekt en eerder het grappig vind.

En toen kwam BamBam met een dikke snuit en blies zo dit hele treadje uit... :dj:

en dat is maar goed ook want alles wat met de chemical brothers te maken heeft moet vernietigd worden!

tja kleine kinderen. jullie hebben een verwachtingspatroon waaraan niet wordt voldaan. en nu moeten jullie huilen.

ik vindt ze cool, ik wil ook als hun zijn en ik heb al alle Chemical Brothers actiefiguren gespaard.

Re: Chemical Brothers : waar zijn jullie mee bezig?

ik start media player.
ik open het bestandje "path"
ik.. geen woorden
is dit gemaakt door de chemical brothers?
nee, dat kan niet. toch??
media player afgesloten.
bestandje hup in prullenbak waar het thuishoort.
chemical brothers schaamt u!!

Origineel geplaatst door slash
en dat is maar goed ook want alles wat met de chemical brothers te maken heeft moet vernietigd worden!

Heb je deze volzin helemaal in je eentje verzonnen? Knap hoor. :)

Origineel geplaatst door fuse
Heb je deze volzin helemaal in je eentje verzonnen? Knap hoor. :)

Volzinnen (zelfs. nw. ond.) zijn (ww. pv) toevallig (bijw. bijw. bep.) mijn (bez. vnw bijw. bep.) specialiteit (zelfs. nw. lijd. vw.)! (leesteken)

het is niet wat je hebt, he fuse? :geslaagd:

Back