• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Wavedrum Global, Roland VP-7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Korg Wavedrum Global drumsynth+ org. Korg stand, onbeschadigd in staat van nieuw, enkele keren met de hand gebruikt, is ook te zien aan het vel wat er dus nog nieuw uitziet,
Geheel compleet zoals geleverd: doos, adapter, cd-rom, manual, stelsleutel en imbussleutel,

Je krijgt erbij setje drumsticks, setje mallets en Stagg houder om ze in te doen,

Vaste prijs voor dit alles is slechts 300 euro incl. aangetekend verzenden, das meer dan de helft minder dan wat dit bij elkaar momenteel kost, dus het is wel de vaste prijs,

Wordt verzonden in 2 aparte aangetekende pakketten en zorgvuldig veilig verpakt,

Roland VP-7 Voice processor, in staat van nieuw, de aanbieding destijds was met gratis Roland headset microfoon DR-HS-5 deze zit er natuurlijk bij en de doos is nooit open geweest, extra midi en jackkabels krijg je gratis erbij,

Hij is compleet zoals geleverd: doos, adapter, cdrom, manuals en de mic,

Voor wie hem nog niet kent, hij maakt van jouw stem een mannen/jongens/vrouwenkoor zoals geen enkel ander ding dat kan, goede vocoders en harmonizers, kijk even op youtube naar een aantal filmpjes want je kunt er meer mee dan op het eerste gezicht lijkt, sommige mensen die dit ding hebben weten niet dat je met het combineren van de knoppen ineens veel meer kan, dit zie je ook niet in de meeste youtube filmpjes, goed de manual lezen dus, aan de onderkant zit een usb ingang die is uitsluitend om de firmware te upgraden verder niets, inmiddels heeft hij de nieuwste,

Download de manual hier: http://lib.roland.co.jp/support/en/manuals/res/21247058/VP-7_e01_W.pdf heeft nieuw 590 euri gekost

Koopje 220 euro inclusief aangetekend verzenden en super verpakken,

Al mijn spullen zijn prive thuis gebruikt, ben er netjes en zuinig op, bewaar altijd alle dozen en toebehoren, in mijn huis wordt ook niet gerookt,

Verzenden doe ik altijd aangetekend, kost een paar euro meer maar ik weet dan zeker dat het aankomt, verpakken doe ik altijd extra goed, sta ik inmiddels om bekend,

Attachments

• Drum 01.jpg
    Drum 01.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 194
  • Drum 02.jpg
    Drum 02.jpg
    46,3 KB · Bekeken: 186
  • Drum 03.jpg
    Drum 03.jpg
    39,3 KB · Bekeken: 181
  • VP 01.jpg
    VP 01.jpg
    38,2 KB · Bekeken: 177
  • VP 02.jpg
    VP 02.jpg
    55,6 KB · Bekeken: 189
Oke forumvrienden, De Roland VP-7 mag weg voor 190 euri maar geen cent minder, das toch een echt koopje voor een ubiek apparaat

Wavedrum en VP-7 zijn verkocht

Bedankt voor de belangstelling

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back