• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Motu 828 MK II USB (2x) + groot 19" rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Wegens grote veranderingen te koop, prijzen zijn (behalve voor de KRK's) inclusief eventuele verzendkosten (NL/BE) en ik verstuur ZEER goed ingepakt :)

GEEN RUIL behalve een Apogee Duet mk II!

Motu 828 mk II USB - gereviseerd (2x) 275,= euro per stuk
- letterlijk en figuurlijk als nieuw
- nieuwe backlight, super-fel!
- knoppen etc. voelt als nieuw aan
- de MKIII op de foto is reeds verkocht!

Unitor 8 MK II + AMT 8 USB 16x I/O MIDI interface (USB) 175,= euro voor de set
- Mooie, nette staat
- Inclusief een speciale tamelijk zeldzame kabel om ze te koppelen
- Werkt nog steeds perfect in OSX
- Je mac ziet dus 1 interface met 16 in en -uitgangen
- Voor mensen met veel MIDI spul: in 1x klaar :)

KRK Rokit 6SE set (white) + standaards 90,= euro voor de hele set
- Eerste versie, nostalgie (of gewoon oud ;))
- Gebruikt, 1 monitor heeft een zichtbare barst
- Klinken nog prima, beetje 'hyped' in het bas gedeelte maar er valt prima op af te mixen en ze klinken gewoon 'leuk'
- Leuk voor de beginnende producer of als B-setje
- Gezien de omvang en het gewicht graag OPHALEN

Waldorf Micro Q blauw 25 stemmig - 150,= euro
- Nette staat
- werkt 100%, het enige wat me opvalt is dat als de stroom er een tijdje helemaal af is geweest hij een keer of 4 opnieuw opstart snel achter elkaar. Maar hij komt er altijd doorheen, en als je geen hoofdschakelaar voor je studio hebt en de stroom erop houdt merk je hier dus niets van. Geen idee of dit normaal is maar ik wil het erbij gezegd hebben.
- 25 stemmig
- blauwe versie

Attachments

• Motu Amt Unitor.jpg
    Motu Amt Unitor.jpg
    68,9 KB · Bekeken: 228
  • Waldorf Q1.jpg
    Waldorf Q1.jpg
    53 KB · Bekeken: 207
  • KRK.jpg
    KRK.jpg
    65,5 KB · Bekeken: 204
Last edited by a moderator:
Komt nog bij, een groot 19" rack (28 units!) van Fame:

Deze dus van MusicStore.de

Nieuw 49 euro, ehm... 20 euro dan maar? Of twee mooie flessen wijn? Doe ik er ook nog een zakje kooimoeren en schroeven bij. Wel even op komen halen graag :)

Mods, mag de titel van deze thread naar 'Motu 828 MK II USB (2x) + groot 19" rack' ? :engel:

Ook de motu's en het rack zijn opgehaald door alweer een hele symphatieke SF'er, leuk forum blijft dit toch :)

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back